در حالی که پرسپولیسی ها با توجه به برگزاری اردوی خارج از کشور خود به زعم برانکو از شرایط ایده آلی برای فصل جدید برخوردار بودند و این مساله را با نتایجی که در چهار هفته اخیر به نمایش گذاشت، نشان دادند، تعطیلی لیگ برتر و حضور6 بازیکن از این تیم در لیست کارلوس کی روش باید دید چه عواقبی برای سرخپوشان در پی خواهد داشت.

 

پرسپولیس در حال حاضر در هر 4 پست خود در تیم ملی نماینده دارد و علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، وحید امیری و مهدی طارمی توانستند در لیست جدید کارلوس کی روش جای خود را برای حضور در اردوی ایتالیا رزرو کنند.

 

با این حال نگرانی برای تیم برانکو اینجاست که او با توجه به آمادگی شاگردانش و بدنسازی ای که انجام داده با فاز مخالفی در این اردو شاگردانش را از روند مدنظرش تحویل بگیرد و تداخل برنامه ها برای سرخپوشان مشکل ساز شود.

 

البته برانکو که برخلاف مشکلاتی که با کارلوس کی روش داشت در رابطه با مشکل بدنی مهدی طارمی و اینکه در صورت حضور این مهاجم در اردوی تیم ملی وضعیت بدنی او به چه شکل خواهد بود، اعلام کرده: آمادگی بدنی یک پروسه است و یک شبه حاصل نمی‌شود. نمی‌دانم به اردوی تیم ملی می رود یا نه اگر برود مشکل نا آمادگی اش حل می‌شود. باید بدانید که روش بازی ما به این شکل است که انرژی زیادی خرج می‌کنند و به همین دلیل انرژی آنها افت می‌کند.

 

با این شرایط باید دید 6 عضو پرسپولیس در اردوی تیم ملی که پیش از این اردوی بدنسازی خود را پشت سر گذاشته اند با چه شرایطی به این تیم بازخواهند گشت.