به علت گرمای هوا ساعت دیدار دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر شانزدهم تغییر کرد.

قرار است این دیدار از هفته دوم فصل شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران به میزبانی تیم فوتبال صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شود.

به گفته امید صالحیان، دبیر هیئت فوتبال آبادان، قرار بود که دیدار نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 18 روز دوشنبه یازدهم مرداد ماه آغاز شود ولی با صلاحدید سازمان لیگ برتر ساعت بازی به 20:45 تغییر کرد که البته گرمی هوای آبادان نیز در این تغییر ساعت بی تاثیر نبود.

تیم صنعت نفت آبادان در دیدار نخست خود خود در اولین هفته شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف تیم صبای قم رفت که این رقابت بدون گل به پایان رسید.

این دو تیم که از ساعت 20 و 45 دقیقه روز چهارم مرداد در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که هر دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.

شرکت طلایی‌پوشان در کلاس توجیهی آخرین تغییرات قوانین داوری

طلایی‌پوشان در کلاس توجیهی آخرین تغییرات قوانین داوری شرکت کردند.

کلاس توجیهی آخرین تغییرات قوانین داوری مسابقات فوتبال با حضور اعضای تیم صنعت نفت آبادان در محل سالن کنفرانس آکادمی باشگاه برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی زاهد بحرینی، رییس کمیته داوران هیئت فوتبال استان خوزستان اخرین تغییرات قوانین داوری را برای طلایی‌پوشان تشریح کرد.

پیروزی صنعت نفت آبادان  مقابل تیم نفت مسجدسلیمان

تیم صنعت نفت آبادان در یک دیدار تدارکاتی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را مغلوب کرد.

در این بازی که در استادیوم تختی آبادان برگزار شد موقعیت‌های گل زیادی توسط دو تیم روی دروازه ها خلق شده بود ولی نتیجه نداشت.

بازی صنعت نفت آبادان و تیم نفت مسجدسلیمان با تک گل آبادانی‌ها در دقیقه 83 به سود میزبان پایان یافت و زردپوشان مسجدسلیمانی با شکست راهی شهر خود شدند.

تنها گل بازی از سوی محمد زبیر نیک‌نفس طلایی پوش آبادانی وارد دروازه نفت مسجدسلیمان شد.