علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم در کنار هم سال خوبی داشته باشیم و سال آرامی را پشت سر بگذاریم. باید به همدیگر احترام بگذاریم.

وی در مورد اینکه منصوریان شناخت خوبی از تیم سال گذشته خود یعنی نفت دارد، تصریح کرد: منصوریان بهتر می‌تواند به این سوال پاسخ دهد. 8 بازیکن از تیم نفت جدا شدند که شاکله اصلی این تیم را تشکیل می‌دادند. فوتبال ایران به گونه‌ای است که همه بازیکنان را می‌شناسیم و مشکلی از این بابت نداریم. منصوریان مربی بزرگی است و ما با هم در ارتباط هستیم اما اینجا شرایط فرق می‌کند.

سرمربی نفت تهران ادامه داد: تنها شرایطی که استقلال را از ما متمایز می‌کند، وقت بیشتر آنها برای آماده‌سازی بود. ما 3-4 هفته از سایر تیم‌ها عقب هستیم اما بازیکنان من در این 2 هفته عالی کار کردند و باید از آنها تشکر کنم. آنها بدون کوچکترین مشکلی تمرینات را تحمل کرده و فکر می‌کنم بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت، البته در این بازی امتیاز هم از دست بدهیم اما ما برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

دایی در خصوص کار کردن با اسپانسر باشگاه نفت گفت: در پرسپولیس هم با این اسپانسر ارتباط داشتیم و آنها کم و بیش به ما کمک کردند و تا جایی که می‌توانستند آرامش دادند. متاسفانه در فوتبال ما مشکلات زیاد است و هیچ تیمی نیست که بگوید مشکلی نداریم. نفت از گذشته بدهی دارد که به من مربوط نمی‌شود. روز اولی که با آقایان صحبت کردم گفتم که تمرکزم روی مسائل فنی است و نمی‌خواهم به دیگر مسائل فکر کنم، امیدوارم با حمایت باشگاه و توان بازیکنان در هفته‌های آینده مدعی باشیم.

وی در مورد اینکه علیرضا منصوریان در تیم نفت ستاره‌های زیادی را به فوتبال معرفی کرد، خاطرنشان کرد: همه سعی و تلاش ما این است که ما هم ستاره‌سازی کنیم. منصوریان برای این تیم زحمت کشید و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. تلاش ما این است که از جوانان فوتبال‌مان استفاده کامل را ببریم و اگر امکانش مهیا بود بازیکنان جدید معرفی کنیم.