به گزارش پارس ، به نقل از فارس، علیرضا رحیمی در حاشیه نشست مدیران عامل باشگاه ها در جمع خبرنگاران درمورد کاهش تعداد تیم های لیگ برتری گفت: به نظر شخصی من همه باشگاه ها مشکلات حرفه ای دارند. کدام باشگاه ما حرفه ای است؟ اما وقتی به شهر دورود می رویم و تماشاگران را در این شهر می بینیم که ۹۰ درصد آنها نوجوانان ۱۵-۱۶ ساله هستند متوجه می شویم که سرگرمی جوانان ما همین تیم های فوتبال است. بنابراین هر چه تیم های لیگ برتر بیشتر باشد خوب است.

وی در مورد مشکلات برگزاری مسابقات به خاطر تعداد زیاد تیم های لیگ گفت: مطمئن باشید اگر برنامه ریزی دقیق باشد مشکلی پیش نمی آید. مشکل بزرگ تعطیلی زیاد لیگ برای تیم ملی است. اگر به خاطر تیم ملی فقط ۴-۵ روز بازی ها را تعطیل کنیم، مشکلاتی پیش نمی آید.

مدیرعامل سپاهان در مورد مکان برگزاری فینال جام حذفی گفت: من به عنوان مدیرعامل باشگاه نمی دانم چه زمانی قرار است مسابقه برگزار شود البته چیزی به دست ما داده اند، اما درباره آن حرف داریم.

وی در مورد برگزاری دو هفته پایانی لیگ گفت: طبق آیین نامه مسابقات دو هفته پایانی لیگ باید به طور همزمان برگزار شود و تمام.

رحیمی در مورد اینکه پرسپولیس پیشنهاد انجام فینال به صورت رفت و برگشت را داده گفت: هر پیشنهادی که پرسپولیس در مورد انجام تک بازی یا رفت و برگشت فینال بدهد می پذیریم. اما در مورد مکان برگزاری و زمان آن حرف داریم و امروز ساعت ۱۵ در این مورد جلسه داریم.