پارس : میرشاد ماجدی در گفت و گو با فارس، در خصوص اینکه سپاهانی ها خواستار پاک شدن کارت های فرشید طالبی شده اند اظهار داشت: من به خاطر شرایط جسمانی که داشتم تا ساعت ۱: ۳۰ بامداد در بیمارستان بودم و موفق نشدم برنامه ۹۰ را ببینم و فیلم بازی را تماشا کنم اما به نظرم این هم یک مسئله جدید در فوتبال ما است که می شنویم.

وی افزود: روزی در خصوص ۱۶ و یا ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر گفتم که کی به کی است و ممکن است آقایان این کار را هم انجام دهند و امروز هم در مورد پاک شدن کارت ها همین جمله را می گویم.

وی در خصوص اینکه کارشناس داوری برنامه ۹۰ مدعی شده اخطار ها به طالبی درست نبودگفت: این را باید از کمیته داوران بپرسید. حسین عسگری خودش همه چیز را خواهد دید و اصل موضوع را بیان خواهد کرد. کارشناسان داوری نظر شخصی خود را بیان می کنند و این موضوع طبیعی است.

سرپرست استقلال در خصوص روند بازی روز گذشته گفت: ما خیلی حمله کردیم و مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشتیم. به اعتقاد من آن گل هدیه خدا به استقلال بود و خدا به دل هواداران ما نگاه کرد.

وی در خصوص اینکه آیا از عملکرد داوری رضایت دارند یا خیر گفت: همانطور که گفتم بازی را ندیدم اما تصور من این است که صحنه خطا روی موسوی مشکوک بود.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اعتراض سپاهانی ها به برنامه ۲ هفته پایانی لیگ گفت: به خدا قسم بازیکنان ما نای راه رفتن ندارند. هر سه روز بازی کرده اند و حالا که قرار است بازی ها با فاصله انجام شود تغییر برنامه از مردانگی به دور است. ما که کار اجرایی می کنیم خسته هستیم چه برسد به بازیکنان. به هر حال آن چیزی که در این فصل بارها به آن تاکید کرده ام این است که سلامت بازیکنان هم باید برای سازمان لیگ مهم باشد.