به گزارش پارس ، پوریا فیاضی در گفت وگو با فارس، در خصوص شرایط تمرینی حاکم در تیم ملی و آمادگی خودش اظهار داشت: با توجه به اینکه تمرینات بدنسازی را با فشار زیادی آغاز کردیم، بازیکنان باید کمی صبر خود را بالا ببرند و فشارها را تحمل کنند. تمرینات با انگیزه و امید بالایی پیگیری می شود و همه برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش می کنند.

وی ادامه داد: من در اردوی گذشته تیم ملی حاضر نبودم و حالا که برگشته ام می خواهم یک بار دیگر حقانیت خودم را به کادر فنی تیم ثابت کنم، اما باز هم اعتقاد دارم که مربیان تیم ملی هستند که باید نظر نهایی را در مورد من بدهند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: شاید خیلی از مردم دقیقا با شرایط لیگ جهانی آشنا نباشند، چون برای نخستین بار است که ما وارد این رقابت ها می شویم. از مردم درخواست می کنم که توقع بالایی از تیم ملی نداشته باشند. تیم های برتر دنیا در لیگ جهانی حضور پیدا می کنند و این موضوع کار را برای تیم ایران سخت می کند. از طرفی چون حضورمان در دوره بعدی هم قطعی است می توانیم با آرامش بیشتری به مصاف حریفان برویم تا تجربه بیشتری کسب کنیم.

فیاضی عنوان کرد: ما در دو بازی از لیگ جهانی میزبان هستیم و در آن دو مسابقه مردم با حضور پرشور خود در سالن مسابقه به ما کمک خواهند کرد تا ضمن نشان دادن فرهنگ ایرانی، بتوانیم قدرت والیبال ایران را هم به رخ حریفان بکشیم. لیگ جهانی فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن قدرت و فرهنگ ایرانی است.

وی افزود: تا چند هفته دیگر سیچلو هم به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد و با ملحق شدن وی می توانیم فیلم بازی حریفان مان را هم ببینیم و در خصوص آنها اطلاعات بیشتری کسب کنیم. تا پیش از آمدن سیچلو نمی توان خیلی دقیق در مورد حریفان ایران در لیگ جهانی صحبت کنیم.