به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، تیم ملی جودو ایران با ترکیبی کامل برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا ساعت ۲۲ امشب تهران را به مقصد بانکوک ترک خواهد کرد. این رقابتها از روز جمعه ۳۰ فروردین ماه با برگزاری مبارزات اوزان سبک آغاز شده و یکشنبه اول اردیبهشت ماه با انجام مسابقات در بخش تیمی به پایان می رسد.

بهزاد وحدانی، احسان بهرامیان، قاسم نوری زاده، سعید ملایی، الیاس علی اکبری، امیر قاسمی نژاد، سعید مرادی، محمد جمالی، جواد محجوب و جعفر پهلوانی اعضای تیم ملی اعزامی به این مسابقات را تشکیل می دهند.

مسعود حاجی آخوندزاده و مسعود خسروی نژاد به عنوان مربی، علی محمد عزیزی به عنوان داور، آرش میراسماعیلی به عنوان سرپرست و محمدعلی رستگار رئیس فدراسیون تیم اعزامی را همراهی خواهند کرد.

براساس برنامه اعلام شده قرعه کشی این مسابقات عصر پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه انجام خواهد شد. پس از پایان مراسم قرعه کشی جودوکاران اوزان سبک وزنکشی کرده و مبارزات خود را از روز جمعه آغاز می کنند. جودوکاران اوزان سنگین هم عصر جمعه ۳۰ فروردین ماه وزنکشی کرده و شنبه ۳۱ فروردین مبارزات خود را انجام می دهند. رقابتهای بخش تیمی نیز روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

تیم ملی جودو کشورمان دوره قبلی این مسابقات با کسب یک مدال طلا توسط محمدرضا رودکی، یک نقره توسط جواد محجوب و یک برنز توسط امیر قاسمی نژاد در بخش مردان به عنوان سوم دست یافت.