به گزارش پارس به نقل از فارس، عادل کلاه کج در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: باید قبول کنیم که متاسفانه لیگ برتر را از دست داده ایم اما بچه ها نشان داده اند که مردانه تا دقیقه ۹۰ در میدان می جنگند.

وی افزود: در نیمه اول بازی با ذوب آهن سوار بر بازی بودیم و حتی گل هم زدیم و به نظرم طبیعی بود که در نیمه دوم تیمی که هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد سرتا پا حمله شود، آنها به خاطر شرایط سقوط حمله کردند و ما هم عقب نشینی کردیم اما با اینکه دنبال سه امتیاز بودیم، یک امتیاز را گرفتیم.

کلاه کج تصریح کرد: اکنون همه فکر و ذکر ما بازی با سپاهان است به نوعی پیروزی در این دیدار می تواند کل خاطرات تلخ ما از ابتدای فصل تا الان را جبران کند، خودمان باید در این بازی تکلیفمان را روشن کنیم و آسیایی شویم و دلخوری هواداران را از قلبشان بیرون بریزیم و خستگی یک ساله را پایان دهیم. من قلبم روشن است که پیروزی با ما است.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: من هم مثل همه بازیکنان دوست دارم در این بازی و برد شریک باشم البته خیلی خوشحالم که کادر فنی ما به شایعات کاری ندارد، متاسفانه هر از گاهی برخی از دوستان علیه من شیطنت هایی می کنند تا مقابل کادر فنی قرارم دهند که دوست دارم در این شرایط آقا یحیی از من سوال کند و جواب او را بدهم چون می دانم که متاسفانه یک سری ها دنبال برخی مسائل هستند و می خواهند بین من و کادر فنی مشکل ایجاد کنند اما همان زمانی که برخی شایعات مبنی بر مشکل من با گل محمدی پیش آمد، همه را تکذیب کردم و فقط گفتم دلم گرفته است.

کلاه کج یاد آور شد: من یکسال دیگر با پرسپولیس قرار داد دارم اما الان وقت آن نیست که بگویم دوست دارم در پرسپولیس بمانم یا بروم. تمام فکر و ذکر ما در روزهای جاری برد سپاهان است که فکر کنم از نان شب برای ما واجب تر است تا ثابت کنیم امسال بدشانسی ها باعث شد لیگ برتر را از دست بدهیم.

بیشتر: ورزش ایرانی: کلاه کج: می خواستند با شیطنت من را از چشم گل محمدی بیندازند/ قلبم می گوید سپاهان را می بریم