به گزارش پارس به نقل از ایسنا، با وجود مذمت مربیان و بازیکنان استقلال درباره پرتاب نارنجک به داخل زمین هواداران این تیم در بازی با سپاهان هم از شدت ناراحتی نارنجکی را به کنار زمین پرتاب کردند.

برخی تماشاگران استقلال در دقیقه ۸۰ زمانی که تقریبا از زدن گل تساوی تیم شان به سپاهان ناامید شدند مشغول ترک ورزشگاه شدند که تعدادشان کم هم نبود.

امیر قلعه نویی که کنار زمین بسیار عصبانی به نظر می رسد با این حال بطری آبی را برای محمدرضا خلعتبری در چند متری اش پرتاب کرد تا او آبی بنوشد.

با گذشت ۱۰ دقیقه از نیمه دوم صبر تماشاگران آبی لبریز شد و با شعارهای خود از بازیکنان تیم شان خواستند تا هرچه زودتر دروازه سپاهان را باز کنند. در این بین هواداران سپاهان آرام و ساکت در گوشه ورزشگاه بازی را تماشا می کردند و منتظر فرصتی بودند تا تشویق هایشان را از سر بگیرند.

نکته اینکه در آغاز نیمه دوم خاطر بسیاری از هواداران را آزرده کرد دود زیاد ناشی از استعمال دخانیات از سوی تماشاگران بود که فضای ورزشگاه آزادی را پر کرد. به نظر می رسد یکی از اهداف ورزش که پرهیز از دخانیات است هنوز محقق نشده است.

از حدود دقیقه ۶۰ بازی هواداران استقلال با شعار معروف خود تیم شان را مستحق قهرمانی در لیگ برتر دانستند. شعارهای هواداران آبی پوش در این دقایق بسیار بلند و ادامه دار بود. ضد حمله خطرناک سپاهانی ها که در همین لحظات شکل گرفت و نزدیک بود دروازه استقلال را فرو بریزد هواداران استقلال را در سکوت فرو برد.

گل زیبای نوید کیا در دقیقه ۶۷ آب سردی بر پیکر هواداران استقلال ریخت و سکوت آن ها را بیشتر کرد. برعکس هواداران سپاهان که جان تازه ای گرفته بودند، با افروختن مشعلی به شادی پرداختند.

از این لحظه به بعد هواداران زردپوش حاضر در ورزشگاه به شدت تیم شان را تشویق می کردند.

پس از گل سپاهان امیر قلعه نویی کنار زمین آرام و قرار نداشت و با استرس فراوانی بازیکنانش را هدایت می کرد.

در حالی که تنها ۱۵ دقیقه تا پایان بازی وقت مانده بود، هواداران استقلال بار دیگر شور و هیجان زیادی به خرج می دادند و با صدا درآوردن طبل و شیپور بازیکنان شان را برای حمله و گلزنی ترغیب کردند و در نهایت این حربه نتیجه داد و استقلال با یک تساوی از زمین خارج شد.