به گزارش پارس، غلامرضا بهروان در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: هفته گذشته مصاحبه ای با یکی از روزنامه های ورزشی در مورد ۱۶ تیمی شدن لیگ انجام دادم که تیتر آن مصاحبه برای برخی از مدیران باشگاه ها سو ءتفاهم ایجاد کرد در حالیکه من هیچ وقت به مدیران باشگاه ها بی حرمتی و بی احترامی نکرده ام و همواره برای آنها احترام قائل هستم.

وی ادامه داد: ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر طرح من بود و هم اکنون هم از این طرحم دفاع می کنم اما این معنایش این نیست که به افرادی که نظر مخالف دارند بی احترامی کنم. آنها نیز صاحب نظر هستند. مدیران باشگاه ها و رسانه ها همگی حق اظهار نظر دارند و باید نظرات موافق و مخالف شان را بیان کنند اما متاسفانه امیر عابدینی مدیرعامل محترم داماش گیلان بدون آنکه با من تماس بگیرد و در مورد آن تیتر تحقیق کند که آیا اصلا من گفته ام دلال ها طرفدار ۱۸ تیمی ماندن لیگ برتر هستند یا نه اعلام کرد بهروان خودش دلال است.

بهروان تصریح کرد: من برای عابدینی به عنوان یک بزرگتر در فوتبال احترام قائل هستم و پاسخش را نمی دهم اما من هرگز نگفته ام دلال ها موافق ۱۸ تیمی ماندن لیگ هستند بلکه گفتم برایم جالب است که اکنون دلال ها نیز در مورد ۱۸ تیمی ماندن لیگ برتر اظهار نظر می کنند در حالیکه آنها برخلاف مدیران، رسانه ها و اهالی ورزش حق اظهار نظر در این زمینه را ندارند با این حال از تمامی مدیران باشگاه ها عذر خواهی می کنم اگر جملاتی که گفته ام باعث تکدر خاطرشان شده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا طرفدار ۱۶ تیمی بودن لیگ است، گفت: لیگ با ۱۶ تیم کیفیت بالاتری خواهد داشت و زمانی که لیگ ما با کیفیت تر شود تیم ملی هم کیفیت بهتری خواهد داشت. همانطوری که قرار است لیگ یک نیز در یک روند زمانی ۳ ساله به ۱۸ تیم در یک گروه کاهش پیدا کند.