بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال اظهار داشت: در جلسه‌ای که روز گذشته با محمود گودرزی، وزیر محترم ورزش و جوانان داشتیم، مانند همیشه از رهمنودهای ایشان استفاده کردم و جا دارد از طرف همه هواداران، مشوقان و جامعه ورزش کشور از جناب وزیر تشکر کنم. در جلسه امروز مقرر شد از این پس به صورت تمام وقت در خدمت باشگاه استقلال باشم و به این ترتیب همکاری من با این وزارتخانه در سمت مدیرکلی امور وزارتی وزارت ورزش وجوانان به پایان رسید. از این به بعد فقط مدیرعامل استقلالم و سمت دیگری ندارم.

 

وی دلیل پایان همکاری‌اش با وزارت ورزش و جوانان را مشغله زیاد توصیف کرد و افزود: کار کردن کنار جناب دکتر محمود گودرزی افتخار بزرگی برای من بود و حضور ایشان در وزارت ورزش و جوانان ارزشمند است. وزیر محترم ورزش و جوانان هرگز کمک‌هایش را از من و باشگاه استقلال دریغ نکرد و امیدوارم در آینده شرایطی مهیا شود تا بتوانم باز هم کنار ایشان به فعالیت بپردازم. هرگز حمایت‌های ایشان را فراموش نمی‌کنیم، ضمن اینکه از این پس هم وزیر محترم ورزش و جوانان مانند همیشه حامی باشگاه است.

 

افشارزاده باشگاه استقلال اضافه کرد: مدیرعاملی باشگاه بزرگی مانند استقلال، وظیفه بزرگ و خطیری است که به من محول شده است. از امروز تمام وقت در خدمت باشگاه هستم و امیدوارم بتوانم بهتر و کامل‌تر از دو سال گذشته به این تیم بزرگ و مردمی خدمت و انجام وظیفه کنم. در سال‌های گذشته به دلیل مشغله‌های فراوان نتوانستم تمام وقت در خدمت استقلال باشم اما با صلاحدید جناب گودرزی از این پس، تنها سمت من، مدیرعاملی باشگاه استقلال است.

 

وی درباره حضور مدیرکل جدید امور وزارتی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: برای جناب آقای حمیدرضا گرشاسبی هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در این سمت، عملکرد خوبی داشته باشد.