به گزارش پارس ، حمید استیلی در گفت وگو با فارس، در خصوص تیم های پایه پرسپولیس اظهار داشت: طبق برنامه هایی که از قبل داشتیم مربیان تیم های پایه را انتخاب کردیم و حالا به دنبال انتخاب بازیکنانی هستیم که به پرسپولیس کمک کنند.

وی افزود: وسایل آکادمی برای سنجش و تمرینات خریداری شده و ان شاءالله در زمانی بسیار نزدیک، آکادمی پرسپولیس با حضور رویانیان رسماً افتتاح خواهد شد البته تأخیر درباره این موضوع به خاطر ایام فاطمیه بوده است، قطعاً با افتتاح این آکادمی می توانیم چهره های خوب را شناسایی و در آینده از آنها استفاده کنیم. البته تا به امروز کوماسی به عنوان مسئول سنجش انتخاب شده است.

استیلی خاطرنشان کرد: همچنین کارهای اعزام بازیکنان و مربیان ما به برزیل انجام شده، ۵۰ درصد از پولی که به بازیکنان می دادیم به حساب آنها ریخته شده و سه روز پیش نیز از برزیلی ها درخواست ویزا کردیم تا با فرستادن اولین نمایندگان باشگاه، راه را برای آینده باز کنیم.

وی در خصوص بگوویچ نیز گفت: با توجه به تعاملاتی که انجام شده بگوویچ و رضایی در آکادمی پرسپولیس فعالیت های خود را با توجه به سابقه های درخشان شان پیگیری خواهد کرد تا هر کدام به نوبه خود به پرسپولیس کمک کنند.

استیلی در خصوص مراسم تجلیل از چهره های ماندگار این باشگاه نیز گفت: با توجه به سیاست های باشگاه و رویانیان ان شاءالله ۳۱ فروردین از ۱۰ چهره ماندگار پرسپولیس که توسط باشگاه و کمیته پیشکسوتان انتخاب شدند تجلیل خواهیم کرد که این اتفاق ۳۱ فروردین می افتد. در بین این عزیزان چهره های بزرگی مانند پروین و کلانی حضور دارند البته طبق سیاست های باشگاه باز هم سعی می کنیم کانون پیشکسوتان را گسترش دهیم که جا دارد از رویانیان تشکر کنم.

وی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی نیز گفت: تاریخ این بازی ۱۴ اردیبهشت است در شرایطی که ۴ روز قبل از بازی، سپاهان باید به مصاف نماینده قطر برود و پرسپولیس هم باید با ملوان دیدار کند. همیشه فینال جام حذفی سخت، مهم و حساس بوده است. در شرایطی که قرمزپوشان لیگ برتر را از دست دادند قطعاً با انگیزه بالا از مدیریت گرفته تا بازیکنان به فکر برد این بازی هستند و نتیجه هم برای هواداران بسیار مهم است. امیدوارم که پرسپولیس آسیب دیده نداشته باشد و با انگیزه به میدان برود.

وی افزود: خوشبختانه احتمالاً این بازی در زمین بی طرف برگزار می شود که این شانس برای پرسپولیس است. چون این تیم هیچ جا تنها نیست. به نظر من شانس پرسپولیس برای این بازی خیلی زیاد است.

وی در پایان در مورد شرایط تیم ملی نیز تأکید کرد: فعلاً مشخص نیست که واقعاً چه تیم هایی به جام جهانی می روند. پیش بینی کار خوبی نیست. کار برای تیم ملی خیلی سخت است اما همیشه ایرانی ها نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند. ابتدا باید به صعود مستقیم فکر کنیم و اگر نشد به پلی آف. خوشبختانه هم مربی و هم بازیکنان خوبی داریم که می توانند با یک برنامه ریزی دقیق و بازی های هماهنگ تیم ملی را به جام جهانی ببرند. مهم این است که تا دقیقه ۹۰ روحیه خود را از دست ندهند. علی رغم اینکه کار سخت است.