هواداران استقلال در این روزها حسابی از تصمیم‌های وزارت ورزش و جوانان عصبانی هستند که به نظر می‌رسد در این زمینه هم حق دارند چرا که 3 تصمیم وزارت ورزش و جوانان باعث شده که فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات به طور کامل مختل شود.

تصمیم اول بعد از 3 خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات بود. استقلال بعد از خرید فرشید باقری، ووریا غفوی و بختیار رحمانی با تذکر جدی وزارت ورزش و جوانان روبرو شد و گودرزی از این باشگاه خواست که تا شفاف سازی کامل قراردادها فعلا روند خرید بازیکن از طریق این باشگاه متوقف شود. این تصمیمی بود که هواداران استقلال را حسابی ناراحت کرد اما تنها چند روز بعد تصمیم بعدی از راه رسید. با دستور وزیر ورزش و جوانان جلوی نقد شدن چک 5 میلیاردی باشگاه استقلال که از 3090 دریافت شده بود گرفته شد  و همین مساله باعث شد که این تیم هم در خرید بازیکنان جدید ناموفق باشد و هم در آستانه از دست دادن 4 خرید جدید خود قرار بگیرد. در حال حاضر استقلال پولی به بازیکنانی که خریده نداده است و البته این باشگاه پولی هم ندارد که به این بازیکنان پرداخت کند. تا چند روز دیگر مهلت پیش پرداخت قرارداد این بازیکنان فرا می‌رسد و معلوم نیست اگر باشگاه نتواند پول آنها را پرداخت کند چه اتفاقی می‌افتد. اما عجیت‌ترین تصمیم به روز گذشته بر می‌گردد، جایی که وزیر ورزش و جوانان خبر از تغییرات گسترده در هیئت مدیره استقلال  داد. در شرایطی که تقریبا تمام تیم‌های لیگ برتری در حال خرید بازیکنان مورد نظرشان هستند تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال کاملا این تیم را از فصل نقل و انتقالات خارج خواهد کرد.

مقداد نجف‌نژاد می‌گوید: من برای خدمت به هواداران استقلال به هیئت مدیره آمدم و اگر هم نباشد برای موفقیت این تیم هرکاری می‌کنم.

او با انتقاد از وزیر ورزش و جوانان می‌گوید: وزیر ورزش و جوانان اجازه نمی‌داد هیئت مدیره کارش را انجام بدهد و این را همه می‌دانند. اگر قرار است همه تصمیم‌ها را خودش بگیرد دیگر چرا اعضای هیئت مدیره را انتخاب می‌کند؟ من چند طرح برای استقلال داشتم و می‌خواستم در جلسه با گودرزی آن را مطرح کنم ولی او من را به حضور نپذیرفت چراکه برنامه خودش را برای استقلال داشت.