به گزارش پارس ، به نقل از ایسنا، درباره تاریخ مشخص شده برای برگزاری بازی پایانی جام حذفی اظهار کرد: این برنامه ریزی برای پرسپولیس سخت است چرا که باید ۲۰ روز را بدون بازی پشت سر بگذارد و در ۴ روز دو بازی مهم انجام دهد. ما برای بازی با سپاهان فقط ۴ روز وقت داریم ریکاوری کنیم که برای چنین بازی مهمی زمان کمی است.

وی ادامه داد: شاید می شد بهتر از این هم برنامه ریزی کرد. حداقل می شد بازی با ملوان را ۲،۳ روز زودتر می گذاشتند تا فرصت ریکاوری بیشتری برای پرسپولیس فراهم باشد. درست است که سپاهان هم باید در بازی های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد اما پرسپولیس که نباید تاوان این مساله را بدهد.

ترابیان با اشاره به اینکه عدالت در تعیین تاریخ فینال جام حذفی رعایت نشده است، گفت: به خاطر سپاهان، پرسپولیس هم باید بازی هایش را با فشردگی برگزار کند تا عدالت رعایت شود اما این عدالت نیست. به هر حال کسب این جام برای پرسپولیس، هواداران و مدیریت باشگاه خیلی مهم است.

دستیار گل محمدی درباره این سوال که از زمانی که به پرسپولیس آمده جو این تیم را چطور دیده، گفت: جو پرسپولیس خیلی خوب است. همه بازیکنان خیلی خوب تمرین می کنند و همه برای قهرمانی همدل شده اند. تنها مساله مصدومیت چند نفر است که در همین بازی آخر با ذوب آهن برای ما مشکل ایجاد کرده بود و نیمکت مان واقعا خالی بود. امیدوارم آسیب دیدگی بازیکنان رفع شود و تیم بتواند هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر به هدف خودش برسد.

ترابیان در ادامه گفت وگویش با ایسنا، درباره مسائلی که پیرامون رابطه اش با گل محمدی پس از آمدنش به پرسپولیس از سوی برخی بازیکنان قدیمی این تیم مطرح شده، گفت: یک سری صحبت ها مطرح شد اما من به این افراد و مسادلی که مطرح کردند، جواب ندادم چرا که اهل حاشیه نیستم. من فقط آمده ام که به پرسپولیس کمک کنم و باری از دوش این تیم بردارم نه اینکه بخواهم مشکل جدیدی ایجاد کنم. ترجیح می دهم به این صحبت ها جواب ندهم.

وی درباره اینکه از چه زمانی می تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند، گفت: هنوز قراردادم را با باشگاه نبسته ام. البته برای من واقعا قرارداد مهم نیست. آدمی نیستم که دنبال پول و شهرت باشم. خدا را شکر نیازی هم ندارم و قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم، کار خودم را داشتم. قدیمی ها هم از من شناخت دارند که هیچ وقت دنبال شهرت نبوده ام و اینجا هم که آمدم به خاطر یحیی بود که از من درخواست کرد و من هم خواستم به او کمک کنم.