به گزارش پارس ، به نقل از مهر، وضعیت صادق گودرزی به دلیل عدم حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی که از ابتدای سال جاری آغاز شده بود، به گونه ای درآمد که برخی از مربیان تیم ملی نام او را از فهرست نفرات اعزامی به آمریکا حذف شده دانستند.

گفته می شود گودرزی بعد از مرخصی چندروزه خود، خلف وعده کرده و به اردوی تیم ملی بازنگشته است که همین امر باعث نارضایتی کادر فنی از وضعیت او شده است. اما یکی از اعضای کادر فنی اعلام کرد، گودرزی همچنان شانس اعزام به آمریکا و حضور در اردوهای آماده سازی بعدی را دارد اما همه چیز به تصمیم آتی حوزه مدیریت تیم های ملی دارد.

از سوی دیگر تمامی اقدامات جهت اخذ ویزا و اعزام گودرزی به مسابقه دوستانه ایران و آمریکا صورت گرفته و مطمئنا در صورت موافقت کادر فنی تیم ملی نایب قهرمان المپیک لندن می تواند در این رقابتها حضور یابد. به این ترتیب تکلیف نهایی گودرزی طی روزهای آتی مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دوستانه گشتی گیران ایران و آمریکا برای حفظ این رشته در بازی های المپیک روز ۲۶ اردیبهشت ماه در نیویورک برگزار می شود که قطعا دیدار صادق گودرزی با جردن باروس آمریکایی در وزن ۷۴ کیلوگرم یکی از زیباترین کشتی های این رقابت خواهد بود.