پرویز مظلومی زمانی که وارد ورزشگاه شد به تورهای مشکی دروازه‌ها معترض شد و به داور چهارم گفت: چرا تورهای دروازه‌ها مشکی است؟! این موضوع باعث شده که هیچ چیزی معلوم نباشد. وی خواستار این شد که تورهای دروازه‌ها تغییر کند. پیش از این سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز به این مسئله معترض شده بود.

مسئولان ورزشگاه در واکنش به انتقاد پرویز مظلومی گفتند که تور دیگری ندارند که این مسئله با خنده سرمربی آبی‌پوشان همراه شد و وی گفت: چگونه از صبح به این موضوع توجه نکرده‌اید؟! نمی‌توانستید آن را تهیه کنید؟!

* همچنین مظلومی نسبت به حضور برخی تماشاگران معترض شده بود. سرمربی استقلال گفت که چرا پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه آمده‌اند؟! این اعتراض مظلومی در حالی بود که مسئولان گفتند هواداران فولاد به ورزشگاه آمدند و پرچم فولاد را به همراه دارند.

* هاشم بیک‌زاده بازیکن ذوب‌آهن پیش از آغاز بازی معتقد بود که تیمش جام قهرمانی را بالا می‌برد.

* از کسانی که در ساخت ورزشگاه خرمشهر تلاش کرده بودند تقدیر و تشکر شد.

* هنگامی که جام قهرمانی به ورزشگاه آورده شد عکاسان همگی برای گرفتن عکس از جام بوندس‌لیگایی جام حذفی به سمت جام هجوم بردند.

* روی جام قهرمانی با زبان انگیلیسی نوشته شده «جاده‌ای به سوی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015-2016»

* حدود هزار تماشاگر بدون توجه به استقلال و ذوب‌آهن با پرچم برزیل به تشویق نفت آبادان می‌پردازند.

* از 5 پیشکسوت فوتبال خرمشهر پیش از آغاز بازی تقدیر شد. مجید بشکار، عبدالرزاق خادم‌پیر، هوشنگ مرادی، جلال کاملی‌مفرد و محمد علوی 5 بازیکنی بودند که پیش از آغاز بازی از آنها تقدیر شد.