تورنمنت چهارجانبه هندبال لهستان ظهر امروز با برگزاری دیدار بین لهستان و اوکراین به کار خود پایان داد که در پایان این رقابتها تیم هندبال جوانان ایران با محاسبه دو برد برابر تیمهای اوکراین و لیتوانی و قبول یک شکست برابر تیم میزبان با تفاضل گل به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

تیم جوانان لهستان نیز با همین شرایط و تفاضل گل کمتر دوم شد و تیم اوکراین نیز در رده سوم ایستاد. همچنین تیم لیتوانی عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.

همچنین امین یوسف نژاد از سوی کمیته فنی این تورنمنت بین المللی به عنوان امتیاز آورترین بازیکن و آرش نوروزی نیز به عنوان بهترین دروازه بان این رقابتها معرفی شدند.

تیم هندبال جوانان ایران که به منظور آماده سازی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا از ۲۴ اردیبهشت ماه راهی اوکراین شده بود پس از برگزاری یک اردوی هشت روزه و برپایی سه مسابقه تدارکاتی به لهستان سفر کرد. ملی‌پوشان جوان ایران در اردوی 10 روزه خود در لهستان یک دیدار دوستانه با تیم میزبان داشتند و در یک تورنمنت چهارجانبه با تیم های لهستان، اوکراین و لیتوانی به مصاف پرداختند.

تیم هندبال جوانان ایران سه‌شنبه ۱۱ خردادماه لهستان را به مقصد تهران ترک می کنند. هندبالیست های جوان ایران مردادماه سال جاری در مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا و انتخابی رقابتهای جهانی در اردن شرکت خواهند کرد.