در حالی که رسانه ها روز گذشته به وضوح از تمدید قرارداد مسئولان باشگاه تراکتور با امیر قلعه نویی خبر دادند.اما ازتبریز خبر می رسد که تاکنون هیچ گونه قراردادی با امیر قلعه نویی بسته نشده است.

 

شهریاری : فقط از قلعه نویی برنامه خواسته شده است

 

 

 

کاظم شهریاری در گفتگو با خبرنگار ما در باره وضعیت کادرفنی تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار کرد: باتوجه به نشست روز گذشته اعضاء هیئت مدیره مبنی بر بررسی مسائل پیرامون باشگاه دو خروجی مهم داشت که به آن پرداخته واجرایی می شود.

 

وی ادامه داد: نخست اینکه در نشست اعضائ هیئت مدیره مقررشد سعید عباسی به مدت یکسال با اکثریت آراء هم چنان در سمت خود ابقاء شوند. ودوم اینکه شخص مدیر عامل ماموریت یافته اند تا با امیر قلعه نویی مذاکره کنند. تا هرچه سریعتر تکلیف سرمربی تیم نهایی شود.

 

شهریاری بیان کرد: تاکنون هیچ گونه قراردادی با قلعه نویی بسته نشده است وفقط از وی برنامه خواسته شده است. البته طی تماسی که با عباسی داشتم این نکته را اعلام کردند که ما از امیر قلعه نویی برنامه خواسته ایم وقرار است وی به زودی برنامه های خود را ارائه دهد و به محض ارائه تحویل هیئت مدیره دهیم تا تصمیم گیری شود.

 

مدیر رسانه ایی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: البته عباسی اعلام کرد که از گزینه های دیگری برنامه خواسته شده است ومد نظرم هستند که به محض تحویل برنامه های سایر گزینه ها به هیئت مدیره جهت تصمیم گیری تقدیم می شود.

 

وی یادآورشد: البته هواداران تراکتور نگران نباشند، چراکه سعی می شود در سریعترین زمان ممکن تکلیف سرمربی تیم معلوم شده وبازیکنان انتخاب شوند تا تیم پرقدرتی را روانه لیگ شانزدهم کنیم. . امیدوارم که با تعیین کادرفنی و انتخاب بازیکن بتوانیم از فرصت روزهای نقل و انتقالات نهایت استفاده را برده و با تعیین بازیکن خوب تیمی قوی را روانه لیگ کنیم.