در حاشیه مراسم نصب پرچم ۲۰۰ متری آستان امام رضا(ع) در محل کمیته ملی المپیک، کیانوش رستمی در مورد اینکه به طور انفرادی و دور از تیم ملی وزنه برداری تمریناتش را برای المپیک ریو پیگیری می کند و اینکه آیا دلیل این موضوع اختلاف با سجاد انوشیروانی است یا نه، توضیح داد.

وی یادآور شد: من با هیچ کس اختلافی ندارم. مهمترین هدفم تمرین خوب است. با هماهنگی فدراسیون و کادر فنی و موافقت آنها در تهران ماندم تا به صورت انفرادی تمریناتم را دنبال کنم. به خاطر اینکه می خواهم به بهترین شکل تمرین کنم و این هدف مهم من است.

وزنه بردار المپیکی ایران با تاکید دوباره بر اینکه مشکلی با انوشیروانی سرمربی تیم ملی ندارد، گفت: هر روز تمرین ورزشکاران برتر دنیا را رصد می کنم و درواقع همگام با علم روز دنیا تمرین می کنم. به لحاظ علمی و تمرینی تمام آنچه که برای وزنه برداری خوب است را کسب کنم و از آن در تمرینات استفاده کنم.

رستمی در مورد اینکه در جریان المپیک ریو چه کسی وزنه های وی را انتخاب خواهد کرد، گفت: سعی می کنم تا آن زمان به این موضوع فکر نکنم. فعلا به فکر تمرینات هستم. خدا بزرگ است و انشاءالله هرچه خیر باشد پیش می آید.

این وزنه برداری المپیکی با تاکید بر اینکه کسب مدال در المپیک سخت و استرس زا است تصریح کرد: همه ورزشکاران با بهترین آمادگی در المپیک حاضر می شوند تا در هر شرایطی بتوانند مدال بگیرند و به همین جهت رقابت های خود را با استرس برگزار می کنند اما من استرسی ندارم چون می دانم خدا با ما است.