به گزارش پارس ، به نقل از ایسنا و سایت فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر گفت: امروز بعدازظهر (۲۴ فروردین ماه) ملی پوشان تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی پیگیری می کنند و پس از پایان اردو در رقابتهای لیگ برتر فوتسال خود حضور دارند. سپس ۱۱ اردیبهشت ماه به اردو می آیند و پس از انجام تمرینات ۳ روزه، ۱۴ اردیبهشت ماه تهران را به مقصد روسیه به منظور شرکت در تورنمنت چهارجانبه فوتسال که با حضور تیم های ازبکستان، مجارستان و روسیه به همراه ایران برگزار می شود، ترک می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: این تورنمنت تدارکات بسیار خوبی برای تیم ملی فوتسال است چرا که می تواند از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی به ملی پوشان برای حضور در بازیهای آسیایی کره جنوبی کمک کند. علاوه بر آن تجربه بازیکنان افزایش خواهد یافت و ملی پوشان می توانند بر روی بازی خود مدیریت داشته و از حریفان قدرتمند پیش روی خود واهمه ای نداشته باشند. پس از پایان این تورنمنت، بازیکنان در رقابتهای لیگ برتر شرکت خواهند کرد. لیگ به صورت فشرده تا ۱۳ خرداد ماه برگزار می شود و پس از استراحتی دو روزه، بازیکنان از ۱۶ تا ۲۶ خرداد ماه در تهران دوباره اردو خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: از ۲۷ خرداد ماه به مدت دو روز بازیکنان به استراحت پرداخته و پس از آن مجددا اردوی تیم ملی آغاز می شود تا زمان اعزام به مسابقات آسیایی کره جنوبی. این رقابتها به طور رسمی از ۸ تیر ماه آغاز می شود اما به دلیل طولانی بودن رقابتهای فوتسال، بازیهای داخل سالن فوتسال از ۵ تیر ماه ۹۲ آغاز خواهد شد. ما با هدف موفقیت و کسب بهترین نتیجه در این بازیها شرکت می کنیم. ایران در دو دوره گذشته عنوان چهارم و پنجم این مسابقات را کسب کرده اما با ملی پوشان هم قسم شده ایم که به فنیال مسابقات راه پیدا کرده و نتایج خوبی را کسب کنیم. بازیکنان در کنار کادر فنی می خواهند که قهرمانی برای ایران باشد. خوشبختانه تمامی شرایط از لحاظ فنی، روانی، جسمانی برای بازیکنان مطلوب بوده و اگر تیم ملی ایران با قرعه ای مناسب و شرایط میزبانی خوب مواجه شود، می تواند به هدفش برسد.

مظفر افزود: تیم ملی حدود ۲ سال است که بهترین بازیهای تدارکاتی را پشت سر گذاشته و در رقابتهای مهمی چون جام جهانی کوچک پرتغال شرکت کرده است. رقابت با تیم هایی چون پرتغال، برزیل و روسیه باعث شده تا از لحاظ فنی بازیکنان به شرایط ایده آلی برسند. در واقع ایران دیگر حریف دست و پا بسته ای برای دیگر تیم ها نیست. ضمن اینکه در حال رایزنی با تیم اوکراینی هستیم تا در صورت موافقیت دو فدراسیون و امکان برگزاری دیدار دوستانه، با این تیم بازی تدارکاتی داشته باشیم. همچنین از مهمترین حریفانی که در بازیهای آسیایی می توان نام برد ژاپن و تایلند هستند و تمام تلاش ما کسب بهترین نتیجه و بازی در مقابل این تیم ها است. از کشورهای غرب آسیا هم اردن و لبنان حریفان خوبی هستند در واقع نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم چرا که تمامی تیم ها همچون ایران برای پیشرفت و کسب بهترین نتیجه به این عرصه می روند.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: برای حضور در تورنمنت روسیه به فکر حل مشکلات فنی بازیکنان بوده و نیم نگاهی به موفقیت در این تورنمنت داریم اما هدف اصلی ما حضوری موفق در رقابتهای آسیایی کره جنوبی است.