به گزارش پارس ، عزیز محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جوسازی باشگاه های عربستانی که با اتحاد مسئولان تیم های قطری و اماراتی می خواهند میزبانی را از باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانی آسیا بگیرند و حاشیه های زیادی را به وجود آورده اند، گفت: باید زمانی که برخورد نامناسبی با ما در فرودگاه های عربستان انجام شد این موضوع را به AFC انتقال می دادیم تا اکنون این جنجال علیه مان به وجود نیاید. زمانی که پرسپولیس و استقلال ساعت ها در فرودگاه معطل می شدند باید این موضوع را گزارش می دادیم.

وی افزود: قانون برای همه یکسان است و اگر بازیکنان ما در آنجا انگشت نگاری می شوند در اینجا اگر چنین برخوردی انجام شد ناراحت نشوند. این صحبت هایی که مسئولان عربستانی مطرح کرده اند فکر نمی کنم AFC برایشان اهمیت قائل شود.

رئیس اتحادیه فوتبال در مورد اینکه زمان حضور الهلال در فرودگاه امام خمینی مسئولان AFC با استقلالی ها تماس گرفتند و در خواست کردند هرچه زودتر مشکل آن ها حل شود، عنوان کرد: عربستانی ها چون می دانستند امکان دارد ما با معطلی که برایمان به وجود آوردند مقابله کنیم هماهنگی های لازم را انجام داده بودند که به سرعت مسئولان AFC اعلام کردند مشکل آنها باید حل شود. به احتمال فراوان آن ها قبل از سفر رایزنی های خود را انجام داده بودند.

عزیز محمدی در مورد اینکه چه راهکاری برای مقابله با این مشکلات وجو د دارد گفت: در جلسات AFC که مسئولان باشگاه ها حضور دارند باید این موضوع را مطرح کنیم البته AFC به قوانین داخلی و فرودگاهی کشورها کاری ندارد و در این موضوعات دخالت نمی کند. همانطور که باشگاه های ما در بحث های فرودگاهی نقشی ندارند در عربستان هم دولت چنین قوانینی را وضع کرده است.

وی تأکید کرد: اگر در بحث تماشاگران مسائل را رعایت کنیم، نارنجک نزنیم و یا شعار خاصی که مشکل دارد سر ندهیم به خاطر مسائل فرودگاهی کسی با ما کاری ندارد.

عزیز محمدی در پاسخ به این سوال که آیا در اتحادیه فوتبال جلسه ای برای آموزش باشگاه ها در این راستا تدارک خواهند دید، اعلام کرد: مسئولان بین المللی باشگاه ها آموزش لازم را دیده اند و اگر به نقش خود اهمیت بیشتری بدهند این مشکل برطرف خواهد شد.