با اینکه کارت موقت پایان خدمت ماهینی از سوی باشگاه ملوان صادر شده بود و حتی باشگاه پرسپولیس برای 2 بازی آخر به ملوانی ها مجوز داده بود، به نظر می رسد بازگشت مدافع سرخپوشان فعلا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

ماهینی وقتی برای دریافت کارت پایان خدمت خود به اداره نظام وظیفه مراجعه کرده است، از سوی مسئولان این سازمان می شنود که کسری خدمتش که مدت 3 ماه و 6 روز بوده، مورد تایید نیست. همین موضوع باعث میشود تا مدافع پرسپولیس مجبور شود تا 18 مردادماه سرباز باشگاه ملوان باقی بماند. البته طبق اخبار دریافتی، حسین ماهینی در زمانی که در بوشهر حضور داشته، در بسیج محله خود بسیار فعال بوده و در مراسم های فرهنگی بسیج نیز شرکت داشته است. حال اینکه چرا کسری خدمت وی مورد تایید قرار نگرفته، مشخص نیست چون خیلی از افراد از این نوع کسری خدمت استفاده می کنند.

از آنجایی که لیگ دسته اول برای ملوان از شهریورماه آغاز می شود، عملا این بازیکن کارایی برای انزلی چی ها ندارد اما خبر بد برای پرسپولیس این است که ماهینی تمرینات پیش از فصل پرسپولیس را از دست می دهد.

با این حال شنیده می شود پرسپولیسی ها بعد از تاریخ 18 مردادماه خواهان حضور ماهینی هستند و حتی به وی پیشنهاد تمدید قرارداد برای یک سال دیگر را هم داده اند. باید دید در نهایت چه زمانی این بازیکن می تواند به تیمی که با آن قرارداد دارد، بازگردد.