عده ای از هواداران بارسلونا در اقدامی عجیب در حال جمع آوری امضا در وبسایت Change.org  برای پس گرفته شدن 5 جام اروپایی رئال بین سال های 56 تا 60 هستند. رئال با 10 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا(جام باشگاه های سابق) پرافتخارترین تیم اروپا در این رقابت ها محسوب می شود. 5 جام از این 10 جام در سال های اولیه برگزاری این تورنمنت یعنی بین 1956 تا 1960 کسب شده است.

در این پتیشن ذکر شده است که به نام دموکراسی و ارزش های ورزشی، 5 جام کسب شده توسط رئال بین سال های 56 تا 60 هر چه سریع تر پس گرفته شود؛ چون هیچ سنخیتی با لیگ قهرمانان با شیوه فعلی نداشته اند! جالب توجه اینکه تاکنون 32 هزار امضا نیز جمع شده است.

 
حال رئالی ها در همان وبسایت در حال جمع آوری امضا برای پس گرفته شدن قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ سال 2009 و نیز لالیگای فصل جاری هستند. در این پتیشن ذکر شده است که این دو قهرمانی به لطف داوری های ضعیف(استارک و متیو لاهوز)، پنالتی های فراوانی که به نفع بارسا گرفته شده و کارت قرمزهای متعدد برای بازیکنان رقیب بارسلونا رقم خورده است.

 

لازم به ذکر است که بارسا در سال 2009 به لطف یکی دو داوری مشکوک توانست به فینال لیگ قهرمانان رسیده و قهرمان شود. در فصل جاری نیز به نفع بارسا 19 پنالتی اعلام شد که 7 تای آنها اشتباه بودند. در چندین بازی نیز رقبای بارسا بازی را در مقابل این تیم 10 نفره به پایان بردند.