به گزارش پارس ، به نقل از فارس، یوپ هاینکس پس از مراسم قرعه کشی دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مواجه شدن با بارسلونای اسپانیا اظهار داشت: رویارویی بایرن با بارسا در حقیقت ملاقات دو تیم کهکشانی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا است. بدیهی است برای ما مونیخی ها، حضور در این دیدار، چالشی بسیار بزرگ مقابل حریفی است که با فوتبال مملو از فانتزی و خلاقانه خود در ۴ سال گذشته، همه را به تحسین و اعجاب واداشته است.

مربی ۶۷ ساله باوارایی ها که در سال های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۴ (بیلبائو) ، ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ (تنه ریف) و ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ (رئال مادرید) در اصل مربیگری ۳ تیم اسپانیایی را برعهده داشته و حتی با مادریدی ها فاتح لیگ قهرمانان شده، افزود: من خودم زمانی که در اسپانیا به عنوان مربی کار می کردم، با هر تیمی که مربیگری اش را در اختیار داشتم، مقابل بارسا نتایج خوبی گرفته ام. به عنوان مثال همراه با اتلتیک بیلبائو ۲ بار در بارسلونا برنده شدم.

وی افزود: از رویارویی با بارسلونی ها خرسند هستم و خوشحالم که دو شب فوتبالی اعجاب انگیز را با آنها در پیش خواهیم داشت.

این مربی با تجربه که ۸ روز قبل در هفته بیست و هشتم بوندس لیگای آلمان سرخ پوشان مونیخی را به مقام قهرمانی رساند، در مورد این موضوع که آیا قرار است پپ گواردیولا مربی اسپانیایی سابق بارسا و مسئول فنی بایرن در فصل آینده به وی برای رویارویی با کاتالان ها مشاوره دهد، گفت: از لطف گواردیولا تشکر می کنم اما من نیاز به کمک کسی ندارم.