تمرین عصر امروز سه شنبه استقلال در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی و در غیاب پنج بازیکن یعنی سید مهدی رحمتی، هرایر مگویان، آرش برهانی، خسرو حیدری و محسن کریمی برگزار شد.

پس از صحبت‌های مظلومی که حدود پنج دقیقه به طول کشید، بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند. آنها سپس به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار مقابل ذوب‌آهن پرداخته و در بخش پایانی تمرین، یک فوتبال درون تیمی را در قالب دو تیم صورتی و آبی انجام دادند.

عادل شیحی هافبک استقلال که در دیدار مقابل پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شده بود، امروز پس از مدت‌ها در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و زیر نظر دکتر نوروزی تمرینات ویژه‌ای را انجام داد. همچنین پروپییچ مهاجم آبی‌پوشان نیز به طور انفرادی تمرین کرد.

منصور پورحیدری هم امروز در تمرین حاضر بود و دقایقی با پرویز مظلومی به طور اختصاصی صحبت کرد.

تعداد اندک هواداران حاضر در آزادی هم ضمن تشویق استقلال، صعود صنعت نفت آبادان به لیگ برتر را به پرویز مظلومی سرمربی خود تبریک گفتند!

 قرار است روز جمعه آبی‌پوشان برای آمادگی هر چه بیشتر، یک دیدار دوستانه را از ساعت ۱۸ بعدازظهر مقابل تیم ملی دانشجویان برگزار کنند.

مسئولان تیم استقلالی‌ در این چند روز به دنبال برگزاری یک اردو بودند که بنا به دلایلی هماهنگی برای تشکیل این اردو شکل نگرفت.

 

تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه (نهم خرداد ماه) در خرمشهر و در فینال جام حذفی از ساعت ۲۰:۴۰ به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.