به گزارش پارس ، عبدالله کرمی درباره دیدار تیمش برابر تراکتورسازی اظهارکرد: تراکتور از تیم های مدعی است و یکی از تیم های خوب و با انگیزه لیگ است که از حمایت هوادارانش سود می برد.

به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: این تیم به دلیل بازی در باشگاه های آسیا و لیگ برتر کمی خسته است که ما می توانیم از این اتفاق به خوبی استفاده کنیم و آن ها را شکست دهیم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان اضافه کرد: ما هم در شرایط خوبی قرار داریم و همه بازیکنان آماده اند تا با یک بازی خوب، تراکتور را در تبریز شکست دهیم و با امتیاز به اهواز برگردیم.

وی در ادامه به جو ورزشگاه تبریز اشاره کرد و گفت: ما از بازیکنان خوب و باتجربه ای بهره می بریم که قادر هستند تحت تاثیر جو ورزشگاه تبریز قرار نگیرند و تمام تمرکزشان را برای بازی بگذارند.

کرمی بیان کرد: مدتی که لیگ تعطیل بود و تیم ها مشغول استراحت بودند، ما تمرین می کردیم ولی با این وجود، وقفه ایجادشده به ضرر ما بود.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال کسب سهمیه هستیم و در صورت پیروزی برابر تراکتورسازی و استقلال، می توانیم به این هدف برسیم.

تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته سی و دوم لیگ برتر کشور، از ساعت ۱۹ روز دوشنبه (۲۶ فروردین ماه) در تبریز به مصاف تراکتورسازی می رود. سرخ پوشان اهوازی اکنون با ۵۴ امتیاز در مکان چهارم جدول ۱۸ تیمی لیگ برتر قرار دارد.