به گزارش پارس به نقل از ایسنا، فیروز کریمی در نشست خبری پس از دیدار پیکان برابر ملوان درباره این دیدار گفت: بازی خوبی را دیدیم و حیف که گلی نداشت. هرچند این دیدار می توانست گل هم داشته باشد. بازی خیلی خوب شروع شد و در نیمه اول شاهد بازی باکیفیتی بودیم و از دقیقه ۴۲ که هافبک راست ما به علت برخورد با دروازه بان ملوان مصدوم شد، مجبور شدیم تعویض اجباری داشته باشیم. به نظرم در آن موقعیت دروازه بان ملوان روی هافبک ما دچار خطا شد و داور می توانست گلر را اخراج کند ولی این کار را نکرد.

وی در ادامه افزود: برای اعاده حیثیت در این بازی حاضر شده و برای شخصیت تیم پیکان فوتبال بازی کردیم. اگر ما در دقایق پایانی عقب کشیدیم و محتاط تر بودیم به خاطر فشار تیم ملوان بود که همه جانبه به ما حمله می کرد. در بین دو نیمه در مورد آن صحنه خطای دروازه بان ملوان انجام داد، با داور صحبت کردم که در انتها بحث به مالک و مستاجر کشیده شد، به همین خاطر کمی دیرتر به میدان آمدیم.

سرمربی پیکان با تمجید از جو استادیوم انزلی افزود: جو خوبی را شاهد بودیم و هواداران خوب و اصحاب رسانه خوب که همیشه در اینجا هستند و برای فوتبال این شهر زحمت می کشند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر شانزده تیمی شدن لیگ برتر اظهار داشت: فوتبال ما پتانسیل ۱۸ تیمی ماندن را دارد و این را در سال های گذشته شاهد بودیم که لیگ با هجده تیم برگزار می شد و مشکلی پیش نمی آمد اما امسال با این تصمیم گرفته شده لیگی سراسر دلهره و استرس را همه تیم ها داشتند و حاصل این لیگ تیم ملی است که می بینید. تیمی که بین پنج تیم امیدوار است سوم شود. صدمه اصلی این تصمیم را فوتبال ایران خورد. فدراسیون در بحث امکانات و تدارکات برای مربی تیم ملی سنگ تمام گذاشت ولی حال می بینیم که آرزوی سومی در گروه را داریم. تیمی که همیشه جزو دو تیم اول آسیا بود.

کریمی در پایان درباره ی آینده کاریش افزود: اگر مقرر باشد سال آینده در لیگ برتر خواهم بود وگرنه در لیگ ازادگان به کارم ادامه خواهم داد ولی هر لیگی که باشم، همیشه در حیطه ی یک اختیار سرمربی می توانم منتقد این فوتبال باشم.