هرچند خبرهای زیادی درباره انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد به گوش می رسد اما به نظر می رسد که خبرهای دیگر در راه است و سر الکس فرگوسن نقشه جدیدی در سر دارد.

روزنامه دیلی میرر نوشت فرگوسن با وجود آنکه هواداران باشگاه دوست دارند مورینیو را روی نیمکت خود ببینند اما با دعوت کردن پوچتینو به صرف نهار، حرف و حدیث های زیادی را به وجود آورده است و به نظر می رسد که سرمربی پیشین شیاطین سرخ به دنبال قانع کردن این مربی آرژانتینی برای نشستن روی نیمکت تیم سابقش است.

منچستریونایتد در دیدار معوقه از لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام رفت و با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد. به نوشته دیلی میرر، فرگوسن به هنگام برگزاری این دیدار حساس با پوچتینو جلسه داشته است و به نظر می رسد حرف های سرنوشت‌سازی با این مربی جوان زده است.

با توجه به شکست منچستریونایتد برابر وستهام و شانس کم این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، بسیار بعید به نظر می رسد که سران این باشگاه فان خال را حفظ کنند. مورینیو و پوچتینو، جدی ترین گزینه های جانشینی فان خال هلندی هستند و باید دید در نهایت کدام یک از این دو مربی به عنوان سرمربی جدید یونایتد انتخاب می شود.

نکته جالب این است که فان خال امید بسیاری به ماندن در نیمکت یونایتد دارد و بارها تاکید کرده که فصل بعد هم به کار خود ادامه خواهد داد اما با این شرایطی که به وجود آمده بسیار بعید است که او به کار خود ادامه دهد.