پارس : حسین نجاتی با اشاره به دیدار صبا و سایپا، تصریح کرد: سه بازی باقی مانده از لیگ دوازدهم به نوعی برای ما حساسیت آنچنان زیادی ندارد زیرا نه خطر سقوط را احساس می کنیم و نه می توانیم به جمع پنج تیم بالای جدول برسیم.

وی ابراز داشت: واقعا حیف از فرصت ها و موقعیت های بسیاری که به سادگی از دست دادیم تا تیم آماده، با انگیزه و قوی صبای قم نتواند امسال در جمع چهار یا پنج تیم بالای جدول رده بندی و جزو تیم های آسیایی لیگ برتر در پایان این فصل باشد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در گفت و گو با مهر ادامه داد: تغییراتی که در میانه راه لیگ برتر در تیم صبا ایجاد شد طبیعتا هم بار مثبت و هم بار منفی به دنبال داشت، به خصوص اینکه در هر بازی ما چند بازیکن را به دلایل محرومیت و مصدومیت نیز در اختیار نداشتیم و کار تیم بسیار سخت شد.

وی به داوری های این فصل و نقش آن در بازی های صبای قم نیز اشاره کرد و افزود: در چندین مسابقه داوران بر ضد تیم ما تصمیم گرفتند و مانع از نتیجه گرفتن صبای قم در لیگ برتر شدند، از جمله بازی نیم فصل اول با تیم سایپا البرز و همچنین بازی دور برگشت با تیم پرسپولیس تهران که واقعا داوری به ضرر ما بود.

نجاتی یاد آور شد: در بازی رفت با تیم سایپا البرز داور به اشتباه به ضرر ما پنالتی گرفت در حالی که در بازی برگشت با پرسپولیس تهران داور مسابقه دو پنالتی مسلم و مسجل به سود تیم ما را نادیده گرفت تا نتوانیم در این بازی ها به امتیازی دست یابیم.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر نباید یادمان برود که در بسیاری از بازی های این فصل تیم ما از حریفان جلو بود و به سادگی تن به تساوی داد، کسب رتبه رکورددار تساوی در پایان فصل چندان اهمیتی ندارد زیرا ما اگر در نیمی از این بازی ها که با تساوی برای ما همراه بود، پیروز می شدیم الان یکی از مدعیان قهرمانی بودیم