به گزارش پارس ، به نقل از فارس، تونی اولیویرا بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل الشباب عربستان گفت: امروز برای من غیر عادی بود و می دانستم الشباب چگونه بازی می کند اگرچه بازی در نیمه اول بازی متعادل بود. اما در نیمه دوم تمام تلاشمان را کردیم و نتوانستیم شرایط گل به وجود بیاوریم.

وی ادامه داد: دیدید که در لحظات آخر روی یک ضد حمله گل خوردیم. فکر می کنم بازی عادلانه بود، اما در آخر ما یک بر صفر باختیم. برای ما بازی مقابل الجیش و الجزیره باقی مانده است. مبارزه می کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. در آخر جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم. از همه راضی هستم، هر چند اشتباهاتی کوچکی اتفاق افتاد. خوب جنگیدند و باید سربلند به خانه های خود بازگردند و برای دیدارهای بعد آرام باشند.

وی در مورد اینکه آیا فشردگی مسابقات تراکتورسازی را دچار مشکل کرده است، افزود: هر بازی داستان خودش را دارد، یک هفته تمرین کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم اما در نیمه دوم آنطور که در ریاض بودیم نتوانستیم کار کنیم. در نهایت دیدید که توانستند یک گل بزنند. در نیمه دوم بسته بازی کردند و روی ضد حمله برنامه داشتند؛ ما هم حمله کردیم اما گلر آنها چند واکنش خوب داشت، قبل از گل توپ نزدیک دروازه آنها بود اما روی یک ضد حمله به گل رسیدند.

الویویرا در مورد کسب یک پیروزی از ۵ بازی گذشته، گفت: ما در ۵ بازی می دانید با چه تیم هایی بازی کردیم، با سپاهان، الشباب، داماش و استقلال بازی کردیم. نیمه دوم بازی با استقلال چگونه بود؟ باید حقیقت تراکتورسازی را بدانید داخل لیگ ایران به چه شکلی بازی می کند؟ می دانید این تیم الشباب چند بازیکن خارجی دارد؟ ما یک بازیکن آسیایی داریم بازیکن آسیایی آنها کاماچو از کره جنوبی است. همچنین فرناندو را نیز دارند، ما باختیم؛ سپاهان لیاقتش برد بود. مقابل استقلال باید مساوی می کردیم و در بازی رفت می توانستیم مقابل الشباب نتیجه دیگری بگیریم. آیا ما امروز بد بازی کردیم؟ من مسی را در اختیار ندارم و باید با همین بازیکنان کار کنم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چرا دهنوی را روی نیمکت قرار داده بود، خاطرنشان کرد: نباید بهانه بگیریم و باید حقیقت را بگوییم، برای اولین بار است که در آسیا حضور داریم. آیا مصاحبه ای که دهنوی کرده با شما بوده است؟ من آن مصاحبه را به شما می گویم، او گفته بود فقط دوستان ایشان در میدان قرار می گیرند. دهنوی موقعی که شرایطش باشد می تواند بازی کند، می دانید ابراهیمی بعد از بازی با سپاهان چه گفته است؟ ایشان گفته است ما از قصد به سپاهان باخته ایم. ۳ هفته است ابراهیمی بیرون است. دیروز باشگاه او را بخشیده است و ما نمی توانستیم از او استفاده کنیم. دید ما فقط به دهنوی و ابراهیمی نیست و نگاهمان خیلی بالاتر است، ۵ بازی دیگر مانده است، دیدار مقابل فولاد خیلی مهم است. من از بازیکنان می خواهم ریکاوری کنند و الان فکر من به این بازی است.

اولیویرا در مورد اینکه آیا تراکتورسازی می تواند به مرحله بعد صعود کند، اظهار داشت: در آن بازی ۲ تیم مساوی شده اند. باید ببینیم در بازی بعدی چطور می شود، ما با الجزیره و الجیش با الشباب بازی دارد، می توانیم صعود کنیم و بعد از دیدار مقابل فولاد برای ۲ بازی آخر در آسیا خودمان را آماده می کنیم.

وی افزود: یک هفته پیش در ریاض بازی را باختیم، امروز خوب بازی کردیم اما فوتبال همیشه عادلانه نیست، باید با این شرایط بسازیم اما اگر شرایط گل به وجود نمی آوردیم و تیم مان خوب بازی نمی کرد، بد بود؟ بازیکنان امروز همه کار کردند، گلر حریف بهترین بازیکن زمین بود. این یک نشانه خوب است اما در فوتبال نتیجه اهمیت دارد. باز هم می گویم از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.