به گزارش پارس ، یاسر القحطانی پس از پیروزی الهلال برابر استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، درباره این بازی اظهار کرد: بازی بسیار سختی را بردیم. آمده بودیم شکست دور رفت را جبران کنیم و امیدهای خود را برای صعود از گروه زنده نگه داریم که فکر می کنم خیلی خوب این کار را انجام دادیم و مزد بازی تاکتیکی مان را گرفتیم.

وی ادامه داد: البته ما در بازی رفت هم خیلی خوب بازی کردیم و باید سه امتیاز را می گرفتیم. امروز مهمترین چیز برای ما کسب سه امتیاز بود.

قحطانی درباره جوی که در ورزشگاه آزادی برای الهلال به وجود آمده بود، گفت: ما از این جو نمی ترسیم. برای تیم بزرگی مثل الهلال این فضا سخت نیست. ما قبلا هم در ایران بازی کرده ایم و با تماشاگران ایرانی آشنا بودیم. خود من چند بار با الهلال به آزادی آمده بودم و به هیچ عنوان از این جو نترسیدیم.

او درباره اینکه گفته می شود در بازی رفت با مهدی رحمتی رفتار خوبی نداشت گفت: این اتفاق ها در فوتبال کاملا طبیعی است. موضوعی بود که بین من و او پیش آمد اما خیلی جدی نبود و همه چیز همان موقع تمام شد.

مهاجم با سابقه الهلال همچنین درباره حنیف عمران زاده گفت: فکر می کنم شماره ۵ استقلال بازیکن خیلی خوبی است. من با او مشکلی ندارم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که فکر می کنی چقدر الهلال شانس صعود دارد گفت: با نتیجه ای که ما گرفتیم همه تیم ها شانس صعود به دور بعد را دارند. امروز نتیجه خوبی گرفتیم و امیدوارم در دو بازی بعد با کسب نتایج لازم به مرحله بعد صعود کنیم.

قحطانی در پایان درباره ارزیابی خود از فوتبال ایران به ایسنا گفت: ایران همیشه یکی از قدرت های فوتبال آسیا بوده است. به نظر من فوتبال ایران در چند سال گذشته پیشرفت کرده و روند خوبی داشته است.