به گزارش پارس ، رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این رقابتها شاهد پیکار فرنگی کاران نوجوانی بودیم که به عنوان پشتوانه های فردای کشتی ایران به مصاف هم رفتند و انصافا هم ما را با انگیزه و توانمندی ذاتی خود به آینده امیدوار کردند.

وی ادامه داد: نفرات برتر این رقابتها توسط اعضای کمیته فنی شناسایی شدند و ما در نظر داریم برخی دیگر از استعدادهای حاضر در این پیکارها را نیز جذب اردوهای آماده سازی کنیم که البته این مسایل در نشست اخیر ما با رسول خادم مطرح خواهد شد.

نائب قهرمانی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ با اظهار خرسندی از روند کنترل وزن و عدم کاهش بی دلیل ان از سوی مربیان و فرنگی کاران نوجوان گفت: خوشبختانه در این رقابتها خبری از کاهش وزن بی رویه و غیر اصولی فرنگی کاران نوجوان نبود و مربیان سازنده این کشتی گیران نیز با توجه به اهداف اصلی این پیکارها، آینده شاگردان خود را فدای کسب عناوین مقطعی نکردند. همانطور که می دانید کاهش وزن عیراصولی کشتی گیران نوجوان نه تنها به آنان کمک نمی کند بلکه در دراز مدت می تواند آینده آنان را تباه کرده و دیگر رمقی برای آنان در رده های بعدی باقی نگذارد.

علی آبادی در خاتمه آینده روسنی برای نوجوانان فرنگی کاران متصور شد و گفت: نیروهای بسیار آینده دار و با استدعدادی در اختیار داریم که می توانند به خوبی جانشین بزرگان کشتی فرنگی ایران شوند، مشروط بر آنکه بتوان آنان را به خوبی بارور کرد و در مسیر پیشرفت قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر اعضای کمیته فنی رقابتهای انتخابی تیم کشتی فرنگی نوجوانان عصر امروز چهارشنبه با حضور در خانه کشتی، نشستی را با رسول خادم برگزار خواهند کرد.