یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر النصر عربستان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تشکر از مقامات و فدراسیون فوتبال عمان به خاطر فراهم کردن شرایط خوب برای دیدار ذوب آهن و النصر اظهار داشت: بازی در کشور ثالث تصمیم خوبی نبود، دوست داشتیم این بازی در ایران برگزار شود تا هواداران ما از تماشای بازی در خانه و همچنین هواداران النصر از بازی در عربستان لذت ببرند.

وی با بیان اینکه بازی پیش رو حساس ترین بازی گروه ما به شمار می رود افزود: النصر بازیکنان خوبی در اختیار دارد که نباید در بازی فردا به آنها فضا بدهیم، تقریبا در این بازی حق اشتباه نداریم و باید بدانیم برای موفقیت باید در تمام دقایق بازی تمرکز کافی را داشته باشیم.

گل محمدی گفت: امیدواریم بازیکنان ما کیفیت خوب خود را به نمایش بگذارند و در پایان با پیروزی و کسب 3 امتیاز از زمین بازی خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی‌های ما با فاصله زمانی کمی برگزار می‌شوند اما خسته نیستیم، مطمئن هستیم که با انگیزه و آمادگی بالا در بازی فردا به میدان می‌رویم، من در بازیکنان انگیزه خوبی می‌بینم و امیدوارم که در بازی پیش رو موفق شویم.