به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، دیدار رفت دو تیم پاریسن ژرمن و بارسلونا که در « پارک دو پرنس» برگزار شد با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید اما این دیدار دو مصدوم برای نماینده اسپانیا برل جای گذاشت. « لیونل مسی» و « خاویر ماسکرانو» ، مهاجم و مدافع آرژانتینی بارسلونا در این دیدار مصدوم شدند.

اکنون اولین سوال این است که آیا مسی به این دیدار می رسد؟ باشگاه بارسلونا هنوز به طور قطعی اعلام نکرده که مسی در این بازی حضور ندارد و چه بسا این بازیکن بتواند تیم خود را در این بازی همراهی کند.

بارسلونا نسبت به پاریسن ژرمن از بخت بالاتری برای صعود برخوردار است. این تیم در شش مرحله پیشین یک چهارم نهایی این رقابت ها، تیم صعودکننده بوده و همین امر برای آن ها وزنه مناسب روحی خواهد بود.

پیروزی پنج بر صفر شنبه شب این تیم مقابل رئال مایورکا هم که با درخشش « سسک فابرگاس» همراه بوده نشان می دهد که بارسا در حال حاضر در بهترین شرایط قرار دارد. البته مردان « کارلو آنچلوتی» هم در آخرین دیدار خود با نتیجه ۲ بر صفر از سد رن گذشته اند.

« آلکس سانگ» در این دیدار می تواند به عنوان زوج « جرارد پیکه» از سوی « تیتو ویلانووا» به زمین فرستاده شود. « آلکسیس سانچز» و « داوید ویا» هم به نظر می رسد از ابتدا در ترکیب بارسا قرار خواهند داشت.

قرار گرفتن « دیوید بکهام» در ترکیب پاریسن ژرمن که در بازی رفت درخشش چندانی نداشت هم می تواند از نکات جالب توجه این دیدار باشد.

دیگر دیدار فرداشب بین تیم های یوونتوس و بایرن مونیخ انجام خواهد شد. بایرن در دیدار رفت با نتیجه ۲ بر صفر حریف ایتالیایی خود را شکست داده و به نظر نمی رسد برای بازی برگشت کار دشواری داشته باشد مگر اینکه یووه ملقب به بانوی پیر دست به کار بزرگی بزند.

بایرن مونیخ این روزها در بهترین شرایط قرار دارد و کسب بیست و سومین قهرمانی بوندس لیگا که شنبه شب برای این تیم حاصل شد، مردان" یوپ هاینکس" را در شرایط ایده آل روحی قرار داده است.

بایرن ۱۹ بازی از ۲۰ بازی گذشته خود در تمام رقابتها را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این تیم فقط در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر صفر مقابل آرسنال باخته است.

یووه در سری آ وضعیت خوبی دارد و با ۹ امتیاز بالاتر از ناپولی در صدر جدول رده بندی قرار دارد. این تیم در ۱۲ بازی گذشته خود هم دو شکست متحمل شده است.