سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: مردم خوزستان امروز سنگ تمام گذاشتند و برای دیدن بازی به ورزشگاه آمدند. من امروز خیلی حرص خوردم و نزدیک بود سکته کنم، اما اگر این اتفاق می‌افتاد مهم نبود، چون مردم می‌دانستند چه کاری در اهواز انجام دادیم. بازیکنان ما نسبت به بازیکنان استقلال خوزستان کم‌تجربه و کم بضاعت هستند، اما فوتبالی فراتر از تیمی انجام دادند که قرار است قهرمان لیگ برتر شود.

وی تأکید کرد: ما در مقابل تیم‌های قدرتمندی همچون استقلال تهران، نفت و پدیده روی ضربات شروع مجدد نتیجه را واگذار کردیم و دلیل اصلی شکست‌های ما کمبود تجربه بازیکنان‌مان بوده که باعث شده نتیجه نگیریم. اگر تجربه کافی داشتیم بدین شکل گل نمی‌خوردیم. من از تماشاگران اهوازی که من و تیمم را مورد لطف خود قرار دادند، تشکر می‌کنم. من از کمیته داوران و سازمان لیگ گلایه دارم، چون برای بازی‌های حساس ما بهترین داورها را نگذاشتند و البته داور امروز مشکلی نداشت، اما کمک‌ داور در یک صحنه گل سالم ما را مردود اعلام کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: ما روز پنجشنبه با سپاهان بازی داریم. اگر به من بگویند که حق ندارید از این 15 بازیکن جوان استفاده کنید، من 15 بازیکن جوان دیگر می‌آورم. این پشتوانه فوتبال خوزستان است. ما گل خیلی بدی خوردیم و مستحق شکست مقابل استقلال خوزستان نبودیم و باید برنده بازی می‌شدیم. من اولین بار است که در دوران مربیگری خود در فوتبال خوزستان تیمم هفت شکست پیاپی می‌خورد، اما مورد تشویق اهالی فوتبال خوزستان قرار می‌گیرم. من بیرانوند را سه یا چهار بازی است که کشف کرده‌ام. اگرچه جام‌جهانی جای بازیکنان جوان و کم‌تجربه نیست، اما کادر فنی تیم ملی پس از جام‌جهانی می‌تواند توجه ویژه‌ای روی بازیکنان ما داشته باشد.

بختیاری‌زاده در مورد عملکرد داور دربی امروز اهواز خاطرنشان کرد: داور بسیار قوی بود، اما کمک داور گل سالمی را که زدیم، مردود اعلام کرد. من از بازیکنان 17،18 ساله در تیمم استفاده می‌کنم. باز هم تأکید می‌کنم باید برنده می‌شدیم، اما در دو صحنه داور روی اعلام دو خطا اشتباه کرد که همین اشتباهات تیم ما را نابود کرد. من به غیر از بازی مستقیم چیزی از تیم استقلال خوزستان نبودم و همانطور که گفتم تیم برتر میدان ما بودیم. به هر حال بابت این برد به ویسی تبریک می‌گویم. امیدوارم تیمش قهرمان لیگ پانزدهم شود چون قهرمانی در لیگ برتر حق فوتبال خوزستان است. متأسفانه در برخی از برنامه‌ها تلویزیونی شاهدیم که می‌گویند که فوتبال خوزستان نباید 3 تیم در لیگ برتر داشته باشد اما من معتقدم باید 5 تیم در لیگ برتر داشته باشد.