به گزارش پارس ، به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: تا الان هم در جام حذفی مسیر خیلی سختی را طی کرده و واقعا استحقاق و لیاقت قهرمانی را داریم. ولی در فینال یک بازی سخت و سنگین با سپاهان داریم که تیم سازمان یافته ای است اما هر طور شده باید این بازی را ببریم و قهرمان شویم.

نوری درباره گل های مهمی که این فصل به ثمر رسانده و تمجید یحیی گل محمدی از او را در پی داشته است، گفت: اگر گلی زده ام، زحمت بازیکنان بود و نمی شود گفت که فقط من گل زده ام. پیروزی قطعا نتیجه کار گروهی است. بازیکنان در بازی با داماش سنگ تمام گذاشتند و من فقط کار را تمام کردم. ان شاالله همین روند را در بازی فینال هم داشته باشیم و قهرمان شویم.

هافبک پرسپولیس درباره دعوت نشدنش به تیم ملی در چند ماه اخیر گفت: فکر می کنم به خاطر این است که من در بازی مقابل قطر دو اخطاره هستم. کی روش هم در این چند وقت سعی کرده ترکیب هدف تیم ملی را برای بازی های مقدماتی جام جهانی کنار هم بگذارد. او در بازی با کویت هم همین هدف را دنبال کرد. با این حال بعد از قطر دو بازی داریم و امیدوارم دعوت شوم. شرایط خیلی خوبی دارم و واقعا می توانم به تیم ملی کمک کنم و باری از دوش تیم ملی بردارم تا با کمک سایر بازیکنان و مردم و رسانه ها به جام جهانی صعود کنیم.

نوری همچنین با اشاره به حرکت مهدی مهدوی کیا گفت: گلم را به خانواده آقا مهدی تقدیم می کنم. واقعا مهدوی کیا کار بزرگی کرد که در آن شرایط سخت به رشت آمد و خود را به بازی رساند. همه پرسپولیسی ها و همه مردم آقا مهدی را دوست دارند. من هم تنها کاری که می توانستم بکنم این بود که گلم را به خانواده مهدوی کیا تقدیم کنم.