پارس : احمد جعفری پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب علیدخت به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: حقیقت این است که خود من ۲ ماه قبل از زارع پور، رئیس فدراسیون درخواست کردم که به دنبال جانشین برای من باشد و گفته بودم که تا مسابقات جهانی بیشتر در تیم ملی نخواهم بود.

وی ادامه داد: هدف من در این مدتی که در تیم ملی بودم، تنها خدمت به تنیس روی میز بود و دنبال چیز دیگری نبودم. با هیچ کس هم مشکلی ندارم. پس از مسابقات جهانی هم می خواهم به شهر خودم یعنی ارومیه بازگردم و قهرمان پروری را در شهر خودم ادامه دهم.

مربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد اینکه با علیدخت مشکل داشت و حالا قرار است با یکدیگر راهی اردوی مجارستان شوند، عنوان کرد: بحث کوچکی در گذشته بود که به پایان رسیده است. روز گذشته هم یکدیگر را جلوی سفارت دیدیم و صحبت کردیم. امیدوارم حضور او به عنوان سرمربی و تغییر و تحولات منشا خیر و برکت برای تنیس روی میز ایران باشد و برایش آروزی موفقیت می کنم.

جعفری پور در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است به عنوان مربی در کنار علیدخت کار کند یا خیر گفت: باز هم تاکید می کنم که هیچ مشکلی با او ندارم، اما به دلیل مشغله زیادی که در چند وقت گذشته داشتم نیاز به استراحت دارم. البته هر کمکی از دستم برآید برای تنیس روی میز انجام خواهد داد.