پارس : مهرداد پولادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: خدا را شکر می کنم وضعیتم نسبت به گذشته بهتر شده است اما متاسفانه فعلا نمی توانم به میدان بروم.

وی افزود: به نظرم کمتر از یک ماه بتوانم شرایط ایده آل را پیدا کنم. در حال حاضر نمی توانم فیزیوتراپی کنم و حتی برخی از تمرینات بعد از مصدومیتم را نمی توانم دنبال کنم. به همین دلیل فقط استراحت می کنم. مصدومیت من از ناحیه برجستگی که در کنار آشیل پا است رخ داده و کاری هم نمی توانم بکنم.

پولادی ادامه داد: ای کاش مصدومیتم فقط کشیدگی کشاله و یا همسترینگ بود اما اینطور نیست و مصدومیتی است که برای بهبود آن باید استراحت کنم.

مدافع پرسپولیس خاطر نشان کرد: جا دارد صمیمانه ترین تشکرها را از سردار رویانیان، شیرینی و بازیکنان و کادر فنی و مخصوصا کادر پزشکی که واقعا برای من زحمات زیادی کشیده داشته باشم و امیدوارم لطف این عزیزان را جبران کنم. آدم در مصدومیت خیلی از مسائل را متوجه می شود.

وی در خصوص بازی پرسپولیس و داماش نیز گفت: من قبل از بازی گفتم انگیزه بچه ها طوری بود که می خواستند هر طوری شده دل هواداران و مخصوصا مهدوی کیا را به دست بیاورند و به نظرم در آن شرایط بازی کردن بردش بسیار با ارزش است. طبیعی است در مرحله نیمه نهایی برخی بازی ها گره بخورد اما پرسپولیس خوب توانست با تجربه ای که داشت گره این بازی را باز کند.

وی افزود: پس از بازی سریعا به مهدوی کیا زنگ زدم و بابت کاری که انجام داد پس از درگذشت عزیزترین فرد از خانواده اش از او تشکر کردم. مهدوی کیا بزرگی خود را نشان داد و من مطمئن هستم جام قهرمانی روی دستان او بالا خواهد رفت. مسئله ای که آرزوی قلبی ام است که پرسپولیس به آن برسد. خودم هم نمی دانم آیا به فینال جام حذفی می رسم یا خیر اما تمام تلاشم را انجام می دهم. ولی همه چیز دست خدا است.

پولادی در پایان یادآور شد: امیدوارم که برد مقابل داماش به هواداران ما چسبیده باشد و انشاءالله با تلاش همگانی و تمرکز بالا قهرمان جام حذفی شویم. البته سپاهان تیم بسیار خطرناکی است و قطعا برای جبران شکست بازی قبل به میدان می آید.