به گزارش پارس ، به نقل  مهر، اعضای تیم فوتبال سپاهان اصفهان که ساعت ۷: ۳۰ صبح امروز دوشنبه از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران راهی عربستان شده بودند، ساعت ۱۰: ۳۰ صبح امروز وارد فرودگاه جده شدند و با توجه به هماهنگی های بعمل آمده قبلی در خصوص امور اداری اعضای ۴۵ نفره کاروان این تیم، بدون هیچگونه معطلی و کمتر از نیم از فرودگاه خارج و وارد شهر جده عربستان شدند.

در این بین اعضای تیم فوتبال سپاهان در فرودگاه جده مورد استقبال مسئولان سفارت ایران در عربستان و مسئولان باشگاه الاهلی قرار گرفتند و تعدادی از خبرنگاران، عکاسان و شبکه های تلویزیونی عربستان جهت تهیه گزارش به فرودگاه جده آمده اند.

پیش از این قرار بود طلائی ‍ پوشان در هتلی در شهر مکه مستقر شوند اما بدلیل مناسب نبودن شرایط این هتل، مسئولان باشگاه سپاهان ترجیح دادند در هتل ماریوت شهر جده مستقر شوند. فاصله محل اقامت کاروان سپاهان تا ورزشگاه اختصاصی تیم الاهلی حدود ۱۰۰ کیلومتر است که سپاهانی ها برای رفتن به ورزشگاه باید این مسافت را با اتوبوس طی کنند. این ورزشگاه ۳۳ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری شهر مکه قرار دارد.

طبق برنامه ریزی انجام شده شاگردان کرانچار آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با الاهلی عربستان، ساعت ۲۰: ۳۰ امشب در ورزشگاه عبداله فیصل جده برگزار می کنند.

دیدار تیم های الاهلی عربستان و سپاهان ایران در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۲: ۱۵ روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه در