به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، وی افزود: من امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف دیدار فینال مان در جام حذفی مشخص شود. ما در هیچ جای ایران تنها نیستیم اما معتقدیم باید محل برگزاری زودتر مشخص تا برنامه ریزی های لازم انجام شود.

نوری در مورد نیمکت نشینی و عملکرد خودش نیز گفت: من بازیکنی هستم که اگر یک تا ۹۰ دقیقه بازی کنم، تابع کادر فنی هستم و خدا را شکر می کنم توانسته ام همیشه تأثیرگذار باشم. همیشه سعی کردم با عملکردم همه چیز را ثابت کنم. الان هم به دنبال پس گرفتن پیراهن شماره ۱۴ تیم ملی هستم. معتقدم تیم ملی کار دشواری را برای رفتن به جام جهانی دارد اما با یک وفاق ملی می توانیم راهی جام جهانی شویم چون ایرانی ها همیشه ثابت کردند که کارهای نشدنی را شدنی می کنند.

نوری در خصوص بازی مقابل سپاهان نیز گفت: ما ۳ بازی حساس و از طرفی دیگر تدارکاتی در لیگ برتر داریم که اولی آن مقابل تیم خوب و دونده ذوب آهن است امیدوارم که بتوانیم با نتیجه گرفتن در این ۳ بازی جایگاه مان را در جدول بهتر کنیم و سپس با خیال راحت به سپاهان با انگیزه فکر کنیم آنها بسیار تیم خوب و یکدستی هستند و به هیچ عنوان به نتایج آنها کاری نداریم. ما فقط برد می خواهیم تا از خجالت هوادارانمان در بیاییم.