به گزارش پارس ، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک که یکی از ریشه دار ترین تیم های فوتسال ایران است، فصل گذشته با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کرد و در حالی که همه کارشناسان معتقد بودند می تواند با در اختیار داشتن ملی پوشان با تجربه مدعی اصلی قهرمانی باشد اما این تیم قرچکی در پایان فصل جایگاهی بهتر از سومی را کسب نکرد. از طرفی هم کادر فنی و بازیکنان منصوری چندین بار در جریان بازی های لیگ قصد کناره گیری و منحل کردن تیم را داشتند اما با وساطت مسئولان از تصمیم خود صرف نظر کردند. اما به نظر می رسد با پایان لیگ و پرداخت نشدن دستمزدها دیگر هیچ مربی و بازیکنی برای ماندن در قرچک رغبت نکند و مالک تیم هم با توجه به بدهی چندصد میلیونی قید تیمداری را بزند.

کریم منصوری، مالک تیم در این رابطه توضیح داد: اگر سازمان یا شخص خاصی می خواهد امتیاز تیم را خریداری کند، حتما این کار باید طی یکی دو هفته آینده انجام شود. من به شخصه نمی توانم وضعیت را دگرگون کنم و بدهی ۷۰۰ میلیون تومانی همچنان باقی می ماند. با این وضعیت باید قید تیمداری را بزنیم تا فوتسال منصوری از بین برود. آقایان در شورای شهر قرچک که به مدت دو سال تیم را تحت پوشش گرفته بودند زیر حرفشان زدند و نمی خواهند باور کنند که تیمداری هزینه دارد. آقایان پارسال آمدند و کلی بدهی به جا گذاشتند، حالا هم که می خواهم تیم را به هر کسی واگذار کنم، می گوید اول بدهی اش را پرداخت کن. با این شرایط بعید می دانم کسی بیاید و بخواهد مالکیت تیم را بر عهده بگیرد.

او در ادامه ضمن بیان این مطلب که تاکنون هیچ کسی برای خرید امتیاز یا واگذاری موقت تیم درخواست نداده است، مطرح کرد: در صورت واگذاری موقت تنها به مدت یک سال و آن هم بدون تغییر نام اقدام خواهم کرد. یا اگر کسی بخواهد امتیاز تیم را بخرد باید بدهی هایش را هم خودش تقبل کند. در ضمن شورای شهر نمی تواند تصمیمی برای تیم بگیرد چون مالکش من هستم و در پایان هر کاری باید امضای من را هم داشته باشد. آقایان بیایند تکلیف خودشان را مشخص کنند؛ لازم نیست برای تیم تعیین تکلیف کنند. شایعاتی را هم که اخیرا به راه انداختند و می گویند مشتری برای تیم پیدا شده کذب محض است. باشگاه متین ورامین چند وقت قبل پیشنهادی داد اما به توافق نرسیدیم. من به عنوان مالک تیم منصوری قرچک بعید می دانم کسی برای نجات فوتسال این شهر پیش قدم شود.

به نقل از ایسنا، وضعیت مبهم فوتسال منصوری هر چند در سال های اخیر به موضوعی تکراری تبدیل شده و این تیم در دقیقه نود برای حضور در لیگ اعلام آمادگی می کند اما به نظر می رسد با توجه به عدم رسیدگی مالک منصوری در فصل قبل به تیم و کناره گیری مسئولان قرچک از تیم داری، ماجرای انحلال این تیم با سابقه، امسال به جاهای باریکی بکشد و این بار مردم قرچک واقعا با تیمشان وداع کنند.