به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، وی افزود: اما شرایط خودم را به خاطر پرسپولیس در اولویت دوم قرار دادم و شاید هرکسی که جای من بود در این مسابقه بازی نمی کرد اما من بازی کردم چون می خواستم کنار دوستانم باشم.

حقیقی ادامه داد: ما که متأسفانه نتوانستیم در لیگ کاری کنیم و در دلم گفتم باید در جام حذفی خودم را ثابت کنم. سپس به خدا توکل کردم و پس از چند نذر و نیاز در بازی با داماش به میدان رفتم.

هافبک پرسپولیس تأکید کرد: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، در بین دو نیمه وضعیتم اصلاً خوب نبود، رو به گل محمدی کردم که بگویم من را تعویض کن اما به یکباره رویم نشد سپس وارد زمین شدیم و پس از خوردن گل احساس کردم که دیگر نمی توانم. خیلی خوشحالم که نوری بازیکن جایگزین من گل زد و امیدوارم من هم به نوبه خودم کمکی به پرسپولیس در آن بازی انجام داده باشم.

وی در خصوص شرایطش در بازی آینده نیز گفت: فعلاً باید فیزیوتراپی و آب درمانی را دنبال کنم، در بازی مقابل ذوب آهن به میدان نمی روم و به دنبال این هستم تا آمادگی کاملم را برای بازی با سپاهان به دست آورم اما این موضوع را قلباً می گویم فقط در بازی با داماش به عشق پرسپولیس، رویانیان و گل محمدی بازی کردم. علی رغم اینکه شرایط مناسبی نداشتم. ان شاءلله این عزیزان از من راضی باشند.