به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، یحیی گل محمدی پس از پیروزی برابر داماش گیلان در نیمه نهایی جام حذفی، گفت: قبل از اینکه صحبت هایم را شروع کنم به مهدوی کیا تسلیت می گویم به دلیل از دست دادن مادرش. او همه پرسپولیس را در غم خودش شریک بداند. ما امیدی به لیگ نداشتیم و به جام حذفی فکر کردیم. این بازی چهارم ما در جام حذفی بود. داماش تیمی است که خوب و منطقی بازی می کند در میانه زمین بازیکنان خوبی دارد. در این زمین با داماش بازی کردن مشکل است اما بازیکنان خوب جنگیدند و در ضیافت پنالتی ها خیلی خوب ظاهر شدند.

وی ادامه داد: امروز بازی پایاپایی را شاهد بودیم و به داماش تبریک می گویم خیلی خوب بازی را اداره کرد اما ما در ضربات پنالتی تمرکز لازم را داشتیم و بردیم. این باخت چیزی از ارزش داماش کم نمی کند و پنالتی ها برنده را مشخص کرد.

وی در مورد اینکه چرا دیر از تعویض هایت استفاده کردی گفت: بازی تک حذفی بود و ۶۵ دقیقه خوب جنگیدیم و سریع تعویض کردیم و سیستم هجومی گرفتیم و یک مقدار بازی برای ما ریسکی شد اما جواب داد. بازیکنان تعویضی هم با جان و دل بازی کردند مخصوصا محمد نوری، اگر اکنون فینالیست هستیم یکی از عواملش نوری است که برگ برنده ما در چند بازی گذشته بوده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه داماش فرصت های زیادی را از دست داد و تیم شما شاداب بازی نمی کند، گفت: ما شاداب هستیم و مشکلی نداریم بازی در چنین زمینی برای هر تیمی مشکل است و حتی پاس دادن هم سخت است و بیشتر توپ ها باید روی هوا برود و ما هم اسیر ناهمواری زمین شدیم اما خوب بودیم و در نهایت پیروز شدیم.

گل محمدی در مورد اینکه قهرمانی برای شما چه فایده ای دارد شما که از این تیم می روید، گفت: من در برنامه ۹۰ گفتم از پرسپولیس می روم و اگر مهدوی کیا زنگ نمی زد نمی آمدم و آن حرف ها مربوط به همان زمان بود. انتقال از دفاع به حمله کمی کند هستیم قبول دارم. در انتقال وضعیت دفاع به حمله باید بهتر کار کنیم اما در این زمین واقعا این کار سخت است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه دو تیم دوست داشتند در این بازی شطرنج گونه بازی مساوی شود، گفت: ۱۲۰ دقیقه بازی سنگین و سخت است و ناخواسته هر دو تیم دچار مشکل شدند و وقتی بازیکنان عضله پایشان گرفت برای هر دو تیم بود به همین دلیل ۶ دقیقه پایانی طراوات لازم را نداشت هنوز نمی دانیم فینال چه زمانی برگزار شود. فرصت خوبی داریم و سپاهان بازی های فشرده ای دارد و فرصت خوبی دارد که برنده شویم اما سپاهان همیشه سپاهان است و ما بازی مشکلی داریم. برگ برنده استراحت بیشتر از سپاهان است.

گل محمدی در مورد اینکه مهاجمان شما خوب تمرین نمی کنند و تخصصی کار نمیکنند، گفت: تا جایی که من می دانم مهاجمان ما خوب کار می کنید و شما فقط اخبار را می خوانید اما من در تمرین هستم امروز مهاجمان ما زیاد دویدند و خوب هم دفاع کردند. داماش در این زمین چند سال است که بازی می کند و بازی در این زمین برای آنها آسانتر است و طبیعی است که بازی در این زمین برای حریف ساده تر از ما باشد. امروز از مهاجمان راضی بودند و در کار دفاعی خیلی خوب بودند. در این زمین بهتر از این نمی شد بازی کنیم. باهوش بودیم و تعویض های خوبی کردیم و بعد از اینکه گل خوردیم بازی متعادل شد.

وی در مورد سه بازی آینده در لیگ برتر گفت: آن سه بازی دستگرمی است ولی با تمام قوا بازی می کنیم و باید جایگاه خوبی به دست بیاوریم. تیم را زمانی که تحویل گرفتم دوازدهم بود الان ششم است ولی می توانیم به رتبه پنجم هم برسیم.