به گزارش پارس ، به نقل از مهر، حواشی دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و نفت تهران در چارچوب رقابت های هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به شرح زیر است:

زلاتکو کرانچار هنگام گل تیم نفت تهران در نیمه دوم بازی برای ثانیه هایی بدون حرکت در جای خود ایستاده بود و بازی را تماشا می کرد.

بازوبند کاپیتانی در این مسابقه ابتدا بر بازوی امید ابراهیمی بود اما بعد از آن و با ورود محرم نویدکیا به زمین مسابقه، بازوبند بر بازوی نویدکیا بسته شد.

رویارویی احمد آل نعمه با تیم سابقش در این مسابقه جالب بود؛ همچنین منصور ابراهیم زاده و کریم قنبری، مربیان سابق سپاهان در مسابقه امروز روی نیمکت تیم نفت و مقابل تیم سابق خود نشسته بودند.

احسان حاج صفی در این مسابقه با دست شکسته و آتل بسته شده در ترکیب سپاهان قرار گرفت.

حرص و جوش منصور ابراهیم زاده در دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل سپاهان و فریادهای او بر سر بازیکنان تیم نفت تهران کاملا مشخص بود؛ او در دقایق پایانی با عصبانیت بر سر بازیکنان تیمش فریاد می زد.

تماشاگران سپاهان در دقایق پایانی مسابقه، به صورت ایستاده تیم خود را تشویق می کردند.

وحید حمدی نژاد، بازیکن تیم نفت در دقیقه ۸۸ بازی تیمش مقابل سپاهان به دلیل خطای پنالتی روی محمدرضا خلعتبری در محوطه جریمه از سوی داور مسابقه اخراج شد؛ قهرمانی بعد از اخراج حمدی نژاد با دست بر روی سر او کشید تا به او دلداری بدهد!

محمود کریمی و زلاتکو کرانچار بعد از گلزنی امید ابراهیمی و به ثمر رسیدن سومین گل سپاهان در آغوش یکدیگر قرار گرفتند و نیمکت سپاهان بعد از این گل بالا و پایین می پرید.

احسان حاج صفی که در این بازی تمایل بسیاری به گلزنی داشت، در دقایق پایانی با دروازه بان حریف تک به تک شد و او را دریبل کرد اما نتوانست از موقعیتش برای گلزنی استفاده کند.

تماشاگران سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شعار قهرمانی دادند و برای تیم استقلال کری خوانی کردند. تشویق منصور ابراهیم زاده، کریم قنبری و احمد آل نعمه هم از دیگر شعارهای تماشاگران سپاهان بود.

ابراهیم زاده بعد از باخت تیمش مقابل سپاهان با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم سپاهان دست داد.

این دیدار با پیروزی سه بر یک سپاهان به پایان رسید.