به گزارش پارس به نقل از فارس، دیه‌گو سیمئونه در پی پیروزی 3 بر صفر خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش، مقابل رئال سوسیه‌داد در هفته بیست‌و‌هفتم لالیگای اسپانیا گفت: فکر می‌کنم در طول این 10 روز اخیر فراتر از حد انتظار ظاهر شدیم و عملکردمان عالی و بی‌نقص بود. با توجه به اینکه در این 10 روز بین هر بازی تقریباً دو روز و نیم فرصت برای ریکاوری داشتیم، به ویژه در کارهای گروهی فوق‌العاده بودیم.

وی افزود: به اعتقاد من این بازی از همان ابتدا خیلی خوب برای ما پیش رفت و راه‌هایی را برای ارائه یک بازی خوب پیدا کردیم. ما از خط میانی تا حمله هم عالی بودیم و موقعیت‌های گلزنی خوبی را روی دروازه سوسیه‌داد خلق کردیم. گل دومی که با شروع نیمه دوم به ثمر رساندیم، خیال ما را برای دقایق باقیمانده بازی راحت کرد.

اتلتیکومادرید با این پیروزی فاصله خود با بارسلونای صدرنشین را به پنج امتیاز کاهش داد، هرچند شاگردان لوئیس انریکه یک بازی کمتر انجام داده‌اند و این فرصت را دارند که با پیروزی مقابل رایووایکانو حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به هشت امتیاز افزایش دهند.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو در پایان اذعان کرد: ما در تلاش هستیم تا پیشرفت کنیم. می‌دانیم که بعید است بارسلونا امتیازی از دست بدهد، از این رو تنها به عملکرد خودمان فکر می‌کنیم.