به گزارش پارس ، میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، درباره دیدار استقلال و الهلال گفت: دیدار بسیار سختی بود. در بدو ورودمان کمی اذیت شدیم ولی بازیکنان توانستند بر این مسائل غلبه کنند و خدا را شکر سه امتیاز را کسب کردیم. شاید اگر پنالتی دقیقه ششم را به سود ما می گرفتند بهتر می شد، با این حال بازی را خوب برگرداندیم و حضور آرش برهانی به ما خیلی کمک کرد.

او در ادامه افزود: همه عوامل فنی و بازیکنان دست به دست هم دادند تا پیروزی به دست بیاید. در این دیدار کمربند میانی را محکم کردیم و در ارسال ها بهتر بودیم و با تجربه عمل کردیم و از این بابت که اقتدار ایران را در آسیا نشان دادیم، خوشحالم.

سرپرست استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا استقلال برای یک امتیاز به میدان نرفته بود، بیان داشت: ما برابر تیمی بازی داشتیم که از لحاظ سخت افزاری با ما قابل قیاس نیست. یک امتیاز در عربستان حکم پیروزی داشت با این حال اولویت ما در این دیدار شکست نخوردن بود و در جریان بازی متوجه شدیم که توان شکست الهلال را داریم.

او در توضیح مشکلات ایجاد شده برای استقلال در عربستان گفت: تنها مشکل در فرودگاه بود. بعد از فرودگاه مسئولان الهلال لطف زیادی داشتند. به هر حال یک سری قوانین درباره مسائل پلیس و انتظامات عربستان است که باید به آن تمکین کرد. اشتباهی که باشگاه الهلال داشت این بود که هواپیمای چارتر ما را در فرودگاهی خصوصی نشاندند. در آنجا تنها دو گیت وجود داشت که یک گیت آن هم خراب شد و به همین دلیل زمان زیادی طول کشید تا کار ما حل شود. این در حالی است که اگر در فرودگاهی عمومی فرود می آمدیم به علت زیاد بودن گیت ها، قطعا کارمان به سرعت حل می شد.

ماجدی در پاسخ به سوالی دربارهشکایت باشگاه الهلال از قلعه نویی، اظهار داشت: من با مدیر باشگاه الهلال صحبت کردم و در این باره توضیحاتی دادم. شاید ترجمه ها اشتباهی صورت گرفته باشد. ما حتی نامه تشکر از میزبانی این تیم هم نوشتیم. این توپ فوتبال باید رفاقت ها را ایجاد کند. با این حال آن ها در شکایت مختارند و ما هم در صورت شکایت جوابیه خواهیم داد.

او درباره صحبت های مربوط به تعداد نفرات همراه تیم استقلال در سفر به عربستان به ایسنا گفت: کاروان ما ۷۰ نفره بود. با توجه به بازی سنگینی که پیش روی داشتیم و مقصد هم عربستان بود، دوست داشتیم چند نفر از ارباب جراید را هم با خود ببریم، از سوی معاونان و هیات مدیره ی باشگاه هم همراه بودند. فرض بگیریم که این افراد هم اگر حاضر نبودند، تعداد بازیکنان و کادر فنی به چیزی حدود ۴۵ نفر می رسید.

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به مخارج این تعداد مسافر، اظهار کرد: وقتی یک هواپیمای چارتر می گیرید، همه هواپیمای د ر اختیار شماست. دلیلی وجود ندارد که نیمی از آن را خالی بگذارید، هزینه خوراک و هتل را هم که میزبان تقبل می کند. اتفاقا باشگاه الهلال با دیدن ناراحتی ما از معطلی در بدو ورود به عربستان از ما خواستند تا اگر چیز اضافی ای خواستیم به آن ها بگوییم تا برایمان مهیا کند.

او در ادامه با انتقاد از برنامه ریزی لیگ افزود: متاسفانه با این فشردگی مسابقه ها، تمرین خاصی نمی توان کرد. ما تنها فرصت برای ریکاوری داریم و سر بازی در جام حذفی هم دیدید سپاهان اصرار زیادی داشت تا بازی در همان زمان اعلام شده برگزار شود. ما را هم بردند ولی در آسیا دیدید که چه نتیجه ای گرفتند. اگر ما حرفی می زدیم فکر این روزها را می کردیم. ما صلاح بازیکن را می خواستیم. حالا سپاهانی ها ما را بردند و فکر کردند قهرمان آسیا می شوند.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره وضعیت سرمربی تیم ملی جوانان به ایسنا گفت: ما با چند گزینه صحبت کردیم. برای چند گزینه مسائل مالی و امکانات مهم است ولی فدراسیون فوتبال هم پول ندارد. با اینحال امروز با کفاشیان دیدار خواهم داشت و هرچه ایشان بگوید را اجرا خواهیم کرد.

او درباره کنسل شدن اردوهای تیم ملی نوجوانان در عراق، اسپانیا و آفریقا اظهار داشت: این گونه هم نیست که اردویی نداشته باشیم. در داخل کشور اردوها برقرار است، ماه آینده هم به رقابت هایی در قزاقستان خواهند رفت و به دنبال اردو در اروپا هم هستیم. درباره لغو اردوی عراق هم مسئله امنیت بود. وقتی عراق امنیت را بر عهده نمی گیرد، ما بچه های مردم را کجا ببریم؟ درباره آفریقا هم آقای علی دوستی درخواست کرد ولی آن طرف قضیه را هم ببینید، آیا در آفریقا درخواست بازی به ما شده بود؟ یک سری اردو هم هست که در شان ما نیست، مثلا اردویی در چین پیشنهاد شد که در آن باشگاه های چینی حضور داشتند.

ماجدی درباره مسائل مطرح شده درباره یکی از سرمربیان لیگ برتری برای تیم ملی جوانان، گفت: من با کسی صحبت نکرده ام، اما اگر سرمربی لیگ برتر برای جوانان انتخاب شود، استقبال می کنم. چرا که اعتقاد دارم او راحت تر کار می کند و شناخت بیشتری از بازیکنان دارد. البته گزینه های دیگری هم مانند آقای دوستی مهر وجود دارند.

او درباره اردوی تیم ملی نوجوانان در امارات هم بیان داشت: آن اردو ماه آینده برگزار می شود.

سرپرست استقلال در پایان با تمجید از هواداران استقلال گفت: دوست دارم تا هواداران برابر الهلال ما را تشویق کنند و اعتقاد دارم پیروزی دور نیست. اما به آن ها می گویم که خواهشا ترقه و یا نارنجک با خود به استادیوم نیاورند، اگر یک بار دیگر در مسابقه های آسیایی ما نارنجکی زده شود، ما قطعا محروم خواهیم شد. به همین دلیل از آن ها می خواهم تنها تیم خود را تشویق کنند و در صعود ما به مراحل بعدی ما را یاری کنند.