به گزارش پارس ، میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد سفر استقلال با کاروان ۸۰ نفره و انتقاداتی که به این موضوع شد، اظهار داشت: اولا که تعداد کاروان ۷۰ نفر بود و ۱۰ نفر اضافه تر یعنی خرجی حدود ۱۰ هزار دلار بیشتر. در ثانی هواپیمای ما چارتر بود و در چنین پروازی هر تعداد مسافر که داشته باشی همان قیمت را می گیرند. از سویی سفری که بار مالی برای ما نداشته باشد چه اشکالی دارد که با این تعداد نفرات برویم. ما با باشگاه الهلال صحبت کرده بودیم و آنها پذیرای همین تعداد نفرات بودند و مشکلی هم نبود و بار مالی آنچنانی برایمان نداشت و به آنها هم گفتیم در تهران پذیرای هر تعدادی که آنها باشند هستیم که گفتند کاروان آنها ۵۰ نفره است.

وی در خصوص پیروزی استقلال مقابل الهلال گفت: استقلال اقتدار فوتبال ایران را نشان داد. خیلی ها به دنبال تخریب تیم ما بودند اما خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. خیلی ها بودند که اصرار داشتند که بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی حتما راس ساعت و تاریخی که سازمان لیگ اعلام کرده برگزار شود و از تاج و سازمان لیگ هم حمایت می کردند اما وقتی در آسیا باختند انواع شعارها را علیه تاج دادند و سازمان لیگ را مقصر خواندند. در روزهایی که خوروش مصاحبه می کرد و می گفت بازی باید راس تاریخ مقرر شده برگزار شود من می گفتم باید به فکر ساق های خسته بازیکنان باشیم. همه ما تیم های ایرانی هستیم.

سرپرست تیم استقلال تصریح کرد: اگر به بازیکنان خود استراحت بیشتری بدهیم عملکرد بهتری هم خواهند داشت. به قضایا خودخواهانه نگاه نکنیم. همین حالا هم بازیکنان استقلال خسته هستند اما چاره ای نیست و باید سه شنبه هم بازی کنیم.

ماجدی در مورد برنامه های تمرین استقلال گفت: امروز ساعت ۱۷ در زمین شماره ۲ آزادی تمرین داریم. فردا هم همین برنامه است. بازی ما با الهلال ساعت ۲۱ برگزار می شود و باید خود را برای بازی در این ساعت آماده کنیم.