به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تمرین امروز پرسپولیس ساعت 16 در مجموعه ورزشی درفشی‌فر آغاز شد و در حالی که قرار بود بازیکنان در زمین، تمرین خود را انجام دهند در سالن بدنسازی به وزنه زدن پرداختند و همین مسلئه باعث دلخوری شدید هواداران شد.

ساعت 16 برانکو به اتفاق دستیارانش در زمین چمن مانع چیدند اما دقایقی بعد این مانع‌ها توسط تدارکات برچیده شد و سرخپوشان در همان سالن بدنسازی به وزنه زدن پرداختند. این وضعیت تا ساعت 17 ادامه داشت تا اینکه در نهایت صدای اعتراض هواداران درآمد. تماشاگران که تعدادشان به 50 نفر می‌رسید به این مسئله اعتراض کردند که چرا تمرین در چمن انجام نمی‌شود و اگر قرار بود تیم در سالن تمرین کند چرا از قبل اطلاع‌رسانی نشد. در ادامه محسن بنگر دقایقی با هواداران صحبت کرد و به آنها اطلاع داد که تمرین امروز فقط به بدنسازی اختصاص دارد. در نهایت هواداران یک ساعت پس از آغاز تمرین با دلخوری شدید درفشی‌فر را ترک کردند.

دلیل تغییر برنامه تمرین این بود که گویا کارگران مجموعه 30 دقیقه قبل از آغاز تمرین زمین چمن درفشی‌فر را آب داده بودند و همین مسئله باعث شد برانکو تصمیم بگیرد که تمرین تیمش را در سالن بدنسازی برگزار کند.

الکساندر لوبانوف و کریم باقری در این تمرین غیبت داشتند.