به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، 8 دیداری که می توانند وضعیت رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان را تا حد زیادی مشخص کنند. نگرانی مهم زیدان از ناحیه مصدومیت گرت بیل است که بازگشتش به میادین دو هفته دیگر به تاخیر افتاد. بیل که برای سومین مقطع در این فصل دچار مصدومیت شده، ممکن است به دربی 8 اسفند برابر اتلتیکو هم نرسد اما نکته نگران کننده دیگر در اردوی رئال اینجاست که تنها 8 بازیکن از 22 بازیکن در اختیار زیدان، هنوز دچار مصدومیت نشده اند: رونالدو، کروس، ایسکو، ناچو، لوکاس، کاسیمیرو، کاسیا و یانیز که این دو بازیکن آخری، دروازه بانان ذخیره رئال هستند.

 

در واقع تنها 36 درصد بازیکنان رئال از گزند مصدومیت تا بدینجای فصل در امان مانده اند. در این فصل رئال 30 بازی در همه رقابت ها برگزار کرده و تنها پیش از سه بازی، کلینیک رئال خالی از بازیکن مصدوم بوده است: برابر بتیس در هفته دوم، برابر بارسا و برابر دپورتیوو در اولین حضور زیدان روی نیمکت رئال.

 

در میان بازیکنان رئال، سه بازیکن بیش از همه در بازی ها به دلیل مصدومیت غیبت داشته اند: راموس در 14 بازی، کارواخال در 13 بازی و گرت بیل نیز در 11 بازی. رئالی ها در این فصل 18 بار دچار مصدومیت های عضلانی شده اند و با توجه به فشرده شدن بازی های این تیم در ماه های پیش رو، نگرانی بابت افزایش تعداد مصدومین عضلانی همچنان وجود خواهد داشت.