به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سیاوش بختیاری‌زاده پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبلاً این جمله را گفته‌ام که ما با دست خالی به مصاف بزرگان می‌رویم. هفته گذشته با یک نمایش خیلی عالی مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی حتی می‌توانستیم پیروز شویم و امروز هم دیدید که مقابل ذوب‌آهن یک نمایش خیلی عالی داشتیم.

وی افزود: به عقیده من باید اسم جدیدی برای بازیکنان استقلال اهواز در نظر گرفت و به آنها گفت شیران خوزستان؛ آنها طی 2 هفته 2 کار بزرگ انجام دادند و مستحق این لقب هستند، امروز دیدید در 20 دقیقه آخر فوتبال ناب خوزستان را مقابل ذوب‌آهن به نمایش گذاشتیم ذوب‌آهنی که به اعتقاد من بهترین حال حاضر ایران است و آنها مدعی اول قهرمانی هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان اینکه سرمربی تیم ملی باید بازیکنان استقلال اهواز را ببیند خاطرنشان کرد: من از کی‌روش خواهش می‌کنم به بازیکنان تیم ما نگاهی داشته باشد و به آنها اعتماد کند بیش از این فوتبال ایران از بزرگان فوتبال خوزستان نظیر صفر ایرانپاک و برادران مظلومی سود برده است و در ادامه هم می‌تواند همینطور باشد و در مقاطعی که غیر از این بوده فوتبال ایران ضربه خورده است.

بختیاری‌زاده در ادامه تصریح کرد: من از بزرگان استان می‌خواهم توجه‌ای به تیم ذوب‌آهن داشته باشند و به این تیم کمک کنند.

وی در خصوص استفاده از بازیکنان خارجی تیمش نیز افزود: ما بازیکن خارجی گرفتیم که از آنها استفاده کنیم. متأسفانه در 4 بازی آخر به ما اجازه این کار را ندادند و امروز دیدید یکی از آنها به میدان رفت و عملکرد خیلی خوبی داشت و اگر امروز هم به او مجوز نمی‌دادند عصبی می‌شدند. امیدوارم در بازی بتوانیم از بازیکنان خارجی‌مان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در بازی آینده تیمش نیز گفت: ما 3 هفته سخت پیش رو داشتیم که 2 هفته آن سپری شد و در بازی سوم باید به مصاف نفت تهران برویم و همینجا به مردم خوزستان قول می‌دهم که دومین 3 امتیاز خود را مقابل نفت کسب کنیم.

بختیاری‌زاده در پایان درباره اینکه غفور جهانی گفته است حمید استیلی 17 بازی سرمربی ملوان بوده و پولی نگرفته است، گفت: حرف غفور جهانی درست است اما من نیز نه تنها پول نگرفتم بلکه از جیب هم خرج کرده‌ام و افتخار می‌کنم که برای فوتبال خوزستان خرج کردم.